Allsecur is een dochtermaatschappij van Allianz Group en opgericht in 2008. In een overvolle autoverzekeringsmarkt biedt Allsecur de klant een kwalitatief autoverzekeringsproduct tegen een scherpe premie. Met het gemak om de verzekering zelf (online) te regelen en af te sluiten. Als 100% autoverzekeraar is Allsecur op de hoogte van de trends en ontwikkelingen in de autoverzekerings- en autobezittersmarkt. Daardoor kan Allsecur als autoverzekeringsspecialist goed inspelen op de veranderende klantbehoeften in autoverzekeringen en automobiliteit. Allsecur werkt continue aan de kwaliteit van haar dekkingen en een goede service. Dat is niet ongemerkt gebleven bij onze klanten en onafhankelijke experts. Al vijf jaar op rij ontvangt Allsecur de Beste Service Award met een gemiddelde klantwaardering van een 8.5.

https://www.allsecur.nl
2018
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,3 Gemiddeld rapportcijfer
7,4 Algemene tevredenheid
7,2 Klantgerichtheid
7,2 Deskundigheid
7,3 Duidelijkheid
7,2 Vertrouwen
7,4 Contact met verzekeraar
Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

L. Gort
| Gemiddelde score: 10
Ik heb een schade gehad met mijn auto (pas nieuw) op een parkeerplaats. De schade is naar volle tevredenheid opgelost.
Gemiddelde score: 9,3
Ik heb een verzekering afgesloten, hierbij was alles goed te vinden op de website. De mailwisseling hierna is ook duidelijk. Ik heb daarna geen contact hoeven te hebben, want geen schade.
Gemiddelde score: 9,3
Fijne verzekering. Ons panoramadak is in Italië een jaar geleden kapotgegaan. Allsecur heeft ons goed geholpen wat we moesten doen en welke stappen we moesten ondernemen.
J. Bours
| Gemiddelde score: 9,0
Door een fout mijnerzijds heb ik mijn dekking aangepast. Via telefonisch contact, dat snel tot stand kwam, is de dekking teruggebracht op het door mij gewenste niveau.
J. Kramer
| Gemiddelde score: 8,8
Allsecur is zeer toegankelijk.
Jan Koehorst
| Gemiddelde score: 8,7
Via de website uitgebreide info. Uiterst klantvriendelijk en duidelijk. Na de bevestiging kreeg ik nog een mail dat ik het beter anders kon doen in mijn voordeel. Keurig! Ik ben verrast door deze wijze van informeren. Klasse.
Dick de Boom
| Gemiddelde score: 8,7
Voor mijn nieuwe auto heb ik een verzekering afgesloten bij Allsecur. Informatie op de website is prima. Administratieve afhandeling verliep snel en zonder problemen. Hoe het gaat als er schade is, is af te wachten, al heb ik het volste vertrouwen dat dat goed zal lopen.
Gemiddelde score: 8,7
Altijd snel en keurig geholpen bij Allsecur. WhatsApp maakt communiceren extra gemakkelijk.
A. v. Kastel
| Gemiddelde score: 8,5
Zeer vriendelijke en deskundige klantenservice. Automatische premieaanpassing naarmate de auto ouder wordt.
G. Eckhardt
| Gemiddelde score: 8,5
Ben erg tevreden over de verzekeringgever, geen op- of aanmerkingen.
Meer lezen »
Gemiddelde score: 8,3
Allsecur geeft duidelijk advies en denkt mee met de klant. Goede en snelle afhandeling van de schade.
Gemiddelde score: 8,2
Bij een ziekenhuisopname in Marokko was de medewerker van Allsecur voortdurend paraat om het gesprek tussen ons en het ziekenhuis te vertalen. Ook de terugreis met een verpleegkundige was uitstekend geregeld.
A. Belt
| Gemiddelde score: 8,2
Na een tijdje geen auto gehad te hebben, waarbij ik Allsecur als verzekeraar had, heb ik hen later weer benaderd voor een nieuwe polis. Zij hebben me echt goed voorgelicht over een en ander en meer schadevrije jaren opgenomen in het nieuwe pakket... Lees verder » dan waar ik meende van uit te mogen gaan. Verder ook altijd duidelijke informatie ontvangen en op een prettige manier.
M.Orth
| Gemiddelde score: 8,1
Ik ben zeer tevreden over Allsecur.
Gemiddelde score: 8,1
Betrouwbaar, goede prijs-kwaliteitverhouding.
Gemiddelde score: 8,1
Ik ben verzekerd bij Allsecur en ben tevreden met hen als verzekeraar.
Gemiddelde score: 8,1
In mijn ogen is Allsecur een no-nonsens verzekeringspartij die goed meedenkt met de klant. Premies zijn heel schappelijk. Ik heb - gelukkig - nog geen schade hoeven melden, dus kan niet beoordelen of ik dan nog zo tevreden zou zijn over Allsecur.
Gemiddelde score: 8,0
Ik ben tevreden over Allsecur omdat mijn schade goed en snel is geregeld.
Gemiddelde score: 8,0
Altijd vriendelijk geholpen en to the point.
Gemiddelde score: 8,0
Prettige maatschappij die niet opdringerig is. Makkelijk een wijziging door te voeren met direct de financiële gevolgen zichtbaar. Tijdig bericht als een wijziging te adviseren is.
C. Ippel
| Gemiddelde score: 8,0
Mijn ervaringen tot op heden zijn positief. Klantvriendelijk en deskundig. Ik heb geen ervaring gehad met de afwikkeling van schade.
Gemiddelde score: 8,0
Allsecur heeft een leuke manier van klantbenadering en mijn gevoel is dat Allsecur ook goed op mijn belangen let.
M. Iseger
| Gemiddelde score: 8,0
Goede verzekeringsmaatschappij.
Gemiddelde score: 8,0
Tot nog toe geen klachten over Allsecur.
Iris
| Gemiddelde score: 8,0
Zeer tevreden over Allsecur. Als er iets is, zijn ze goed te bereiken en helpen ze je.
Gemiddelde score: 7,9
Ben nu een paar jaar verzekerd, één keer een schade gehad en een keer een vraag over de verzekering gesteld. Beide zijn keurig afgehandeld.
Gemiddelde score: 7,9
Alle afspraken zijn goed nagekomen, geen verrassingen achteraf.
Gemiddelde score: 7,9
Nadat zij een waarschuwing gaven via de mail over de aanpassing van mijn polis in verband met de leeftijd van mijn auto, heb ik gebeld en duidelijke uitleg gekregen.
Gemiddelde score: 7,8
Snel, makkelijk, duidelijk en overzichtelijk.
Gemiddelde score: 7,8
Allsecur heeft mijn schade snel en correct afgehandeld. Het opzeggen van een verzekering verliep vlot. De afwikkeling van het premierestant neemt echt lang, tot 56 dagen in beslag. Dat is wel een minpuntje.
Gemiddelde score: 7,8
Het was wel fijn om telefonisch contact te hebben gehad voor het afsluiten van de verzekering.
D. van de Vegte
| Gemiddelde score: 7,7
Allsecur is een prima verzekeraar die zijn verzekeringen voor een goede prijs in de markt zet. Een nadeel kan zijn dat je niet overal terechtkan voor schade. Handig is dan om het van tevoren uit te zoeken waar je terechtkan. Bij schade keren ze wel snel uit.
Gemiddelde score: 7,7
Niet te duur, duidelijke mails in niet al te moeilijke woorden. Voor iedereen te begrijpen. Geen contact met ze gehad, ik kan dus niet beoordelen of ze bijvoorbeeld afspraken nakomen.
G H Glas
| Gemiddelde score: 7,7
Geen idee wat ik moet invullen, heb enige jaren geleden autoverzekering afgesloten voor de gunstige voorwaarden en verder nooit contact gehad op een enkele e-mail na als de premie weer omhoog gaat. Ik heb 29 jaar schadevrij gereden, maar moet bloeden voor een ander, wat ik onterecht vind.
Bas den Ouden
| Gemiddelde score: 7,7
Allsecur is duidelijk en goed te bereiken. Medewerkers zijn aardig en goed op de hoogte. Alleen hun reclame is afschuwelijk!
R.Sluis
| Gemiddelde score: 7,6
Tot nog toe geen problemen gehad met Allsecur.
Gemiddelde score: 7,6
Ben al jaren bij Allsecur en heb geen negatieve ervaringen.
Gemiddelde score: 7,6
Ik ben tevreden over de manier waarop de communicatie verloopt en het gemak en de bereikbaarheid van de dienstverlening.
Gemiddelde score: 7,5
Allsecur is duidelijk.
Gemiddelde score: 7,5
Het is een maatschappij die duidelijk is over wat er wel en niet verzekerd is en biedt veel extra's.
H. Harmsen
| Gemiddelde score: 7,5
Duidelijke informatie, snel geholpen. Jammer dat mijn schade alleen vergoed zou worden met een flinke premieverhoging.
Gemiddelde score: 7,4
Ik heb mijn autoverzekering via Allsecur. Heb nog niet met ze te maken gehad omdat ik geen schade heb gehad, dus alles gaat tot nu toe goed. Laatste keer werd het bedrag verhoogd. Ik ben daar netjes met een reden van op de hoogte gesteld, maar heb... Lees verder » geen idee of ze goed helpen of makkelijk bereikbaar/toegankelijk zijn omdat ik eigenlijk nooit met ze te maken hoef te hebben.
W. Mathot
| Gemiddelde score: 7,4
Goede verzekering met geen eigen risico.
D. van Mourik
| Gemiddelde score: 7,4
Het afsluiten van de verzekering verliep prima. Klantvriendelijke medewerker. Papieren per mail opgestuurd. Prijs in orde.
Gemiddelde score: 7,3
Het meedenken van de medewerker aan de telefoon wordt zeer gewaardeerd. Zeker aangezien je na een schade-incident toch al veel emotie en zaken hebt om rekening mee houden, is het erg fijn als er iemand met je meedenkt.
Gemiddelde score: 7,3
Simpel en niet te duur, geen schade hoeven te verhalen dus geen idee hoe ze dan zijn.
Gemiddelde score: 7,2
Goede verzekering, vooral qua prijs-kwaliteitverhouding.
Gemiddelde score: 7,1
Het afsluiten van een autoverzekering ging erg gemakkelijk. De service was goed en het overstappen van mijn oude verzekering verliep zeer soepel.
M. Heijbroek
| Gemiddelde score: 7,0
Ik vind dat je wel erg ver naar beneden wordt geworpen als je eenmaal na vele jaren schadevrij rijden een schade hebt. Onze verzekering in Frankrijk had de sympathieke regeling dat je niet in je schadevrije jaren naar beneden ging als je een jaar... Lees verder » een schade had. Het volgende jaar weer een schade, dan werden er maatregelen genomen.
J van Elewout
| Gemiddelde score: 7,0
Heb onbekend ingevuld want heb geen schade gehad.
Gemiddelde score: 7,0
Contact is goed, makkelijk bereikbaar. Goede informatie.
Gemiddelde score: 7,0
Ik ben nu geloof ik ruim twee jaar verzekerd bij Allsecur en heb nooit schade gehad. Het eerste contact bij het afsluiten van de verzekering was lekker makkelijk.
S v Driel
| Gemiddelde score: 7,0
Ik ben er erg tevreden over, makkelijk te benaderen en ik word goed geholpen.
Gemiddelde score: 7,0
Het is gemakkelijk om met Allsecur contact te maken en zaken te wijzigen. Verder hebben we nog nooit een schade hoeven melden bij Allsecur.
P. Hulzebosch
| Gemiddelde score: 7,0
We zijn tevreden tot op heden, gelukkig geen schade gehad. Verzekeringen zijn reëel geprijsd. Bij het omzetten van de verzekeringen op naam is iets niet geheel goed gegaan en hier hebben we meerdere malen contact over moeten opnemen. Uiteindelijk... Lees verder » is het allemaal goed gekomen zoals de bedoeling was.
R. Vogelzang
| Gemiddelde score: 7,0
Ik was verrast dat ik 1) bij het opzeggen van de autoverzekering te horen kreeg dat ik nog wat premie moest nabetalen (omdat mijn vrouw haar polis enkele maanden eerder had beëindigd), terwijl ik beëindigde per de prolongatiedatum en 2) vervolgens... Lees verder » kort na de beëindiging nog weer wat terugkreeg. Ik kon dit niet meer volgen.
J. van der Weele
| Gemiddelde score: 6,9
Goede voorlichting!
Gemiddelde score: 6,9
Allsecur is een volle dochter van Allianz, een grote betrouwbare verzekeraar. Dat Allsecur een substantieel lagere premiestelling aanbiedt dan Allianz, is een beetje vreemd. De zekerheid van Allianz met de premiestelling van Allsecur hebben me doen besluiten met hen in zee te gaan.
Gemiddelde score: 6,8
Ik had via een vergelijkingswebsite voor autoverzekering deze verzekering afgesloten voor mijn nieuwe auto omdat zij het voordeligste tarief hadden. Hierbij had ik geen rekening gehouden dat je de schadevrije jaren niet kan meenemen naar deze auto... Lees verder » wanneer de oude auto ook nog op jouw naam staat. Om mij niet onverzekerd te laten rijden, hebben ze toch de verzekering in laten gaan maar zonder de schadevrije jaren, dus voor een duurder tarief. Ik heb daarna mijn oude auto van mijn naam laten halen om toch het eerste tarief te ontvangen. In overleg met een medewerker van Allsecur moest ik een ''bewijs'' hebben van het tarief dat ik in eerste instantie had afgesproken. Dit ''bewijs'' heb ik gelukkig kunnen krijgen via de vergelijkingswebsite, maar daarna heeft het me nog een aantal e-mails gekost voor dit werkelijk werd veranderd bij Allsecur. Dat was een beetje jammer. Verder ben ik wel tevreden over Allsecur.
Gemiddelde score: 6,7
Prima producten voor een prima prijs. Achteraf gezien had ik het verkeerde product gekozen en was het eenvoudig om de verzekering weer op te zeggen. Deze mate van flexibiliteit staat mij wel aan.
Pfwjr
| Gemiddelde score: 6,6
-
Gemiddelde score: 6,6
Allsecur biedt een fatsoenlijke autoverzekering, maar scoort jammer genoeg niet zo goed in de Eerlijke Verzekeringswijzer. Wat wel jammer is, is dat de prijzen van de verzekering blijven stijgen ondanks toename van schadevrije jaren.
Gemiddelde score: 6,5
Ik moest eigenlijk alles nog zelf regelen en werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Gemiddelde score: 6,3
Niet duidelijk op de hoogte gehouden. Bij vragen per telefoon 20 minuten uit moeten leggen wat ik bedoelde en toen snapte de klantenservice het nog niet, en zo onduidelijk was het niet. Daarna wel een brief gekregen dat het afgehandeld is, maar niet hoe en wat verder.
Gemiddelde score: 6,3
Het contact leggen met Allsecur gaat heel makkelijk, dus dat is fijn. Bij het afsluiten van een autoverzekering voor twee auto's hebben we wel veel moeite gehad om één advies te krijgen dat klopte, omdat andere medewerkers het gewoon niet snapten.... Lees verder » Het afhandelen van een schade ging op zich soepel, al hebben ze een e-mail van ons nooit in ons dossier gestopt waardoor we dus melding kregen dat er nog iets ontbrak. Dat ze die melding sturen, is dan wel weer goed.
E. van Dommelen
| Gemiddelde score: 6,0
Over het algemeen sta ik neutraal tegenover Allsecur. Vullen in wat je van een 'online-verzekeraar' mag verwachten. Onderscheiden zich voor mij verder niet van andere verzekeraars. Inwisselbaarheid is voor mij groot.
Gemiddelde score: 5,9
Sterke terugval in premie na schade, tarieven zijn totaal onduidelijk en niet vindbaar.
Gemiddelde score: 5,8
Iemand had mij aangereden. Ik had schade ingediend, maar nooit meer wat van gehoord.
Gemiddelde score: 5,7
Verzekeraars worden rijk van hun klanten, dus echt eerlijk zullen ze nooit zijn. Het lijkt altijd alsof je voor meer verzekerd bent dan in werkelijkheid zo is.
Gemiddelde score: 5,1
Ik heb tot nu toe weinig te maken gehad met Allsecur. Ze zijn een van de goedkoopste met een redelijke garantie. Maar als ik ze nodig heb, weet ik niet of het allemaal uitkomt.
Gemiddelde score: 4,5
Echte klantvriendelijkheid of service merk je pas als er wat is. Heb nog geen schade gehad, dus kan niet beoordelen hoe eerlijk/goed Allsecur is.
Joke Dohmen-van Rooij
| Gemiddelde score: 4,2
Wij zijn zeer teleurgesteld in Allsecur. Bij de aanbieding van de polis voor 2019 was de premie, zonder vooraankondiging en voor de tweede keer op rij, fors in premie gestegen. Het verschil ten opzichte van vorig jaar was 35 euro per kwartaal! Daar... Lees verder » komt bij dat deze verzekering plots ook geen no-claimbescherming meer hanteerde. Voor ons was dit alles reden om per direct van verzekering te wisselen.