Centraal Beheer gelooft in oplossingen
Je kent ons vast van de reclames ‘Even Apeldoorn bellen’: de langstlopende commercialreeks van Nederland. Daarnaast hebben we  ook al meer dan 100 jaar ervaring in verzekeren.
Niet alleen voor de particuliere klant, maar ook voor de zakelijke: op het gebied van  schade, financiële diensten en pensioenen.

Altijd bereikbaar en transparant
We verkopen onze producten en diensten rechtstreeks aan jou. Dus zonder tussenpersonen. Dat werkt snel en gemakkelijk.
Je kunt ons altijd bereiken. Omdat je een vraag hebt. Of schade. 24/7 bereikbaar: dat maken we voor je waar. Doordeweeks, ’s avonds, in het weekend of op feestdagen. Appen, e-mailen, chatten, bellen je bereikt ons altijd. Op de manier zoals jij dat wilt.

Jouw probleem is onze uitdaging
Werken aan oplossingen. Dat is wat we doen. Zodat jij er nooit alleen voor staat.. Met oog voor wat er om ons heen gebeurt. Dus zijn we ook bezig met oplossingen voor nieuwe ontwikkelingen. Zo helpen we de deeleconomie. Zo maken we hulp bij pech onderweg een stuk makkelijker. Zo helpen we morgen. Zo helpen we jou!

https://www.centraalbeheer.nl
2019
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,1 Gemiddeld rapportcijfer
7,1 Algemene tevredenheid
7,1 Klantgerichtheid
7,2 Deskundigheid
7,1 Duidelijkheid
7,0 Vertrouwen
7,3 Contact met verzekeraar
Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

L.Geerlings
| Gemiddelde score: 10
Achmea-verzekeringen zijn betrouwbaar en goed. Vakkundig personeel, zo ook vriendelijk en begripvol. Wij vinden het een bijzonder fijne verzekeringsmaatschappij.
Gemiddelde score: 10
Als er al iets onduidelijk was, was een telefoontje genoeg om dit op te lossen. Gemaakte afspraken werden altijd nagekomen.
Gemiddelde score: 10
Vriendelijk, luisteren goed en geven goede info en advies.
D. van der Stigchel
| Gemiddelde score: 9,3
Echt een bedrijf dat doet wat het belooft.
P. Brouwer
| Gemiddelde score: 9,2
Ik word altijd goed en duidelijk te woord gestaan. Vriendelijke klantenservice en snel geholpen.
Gemiddelde score: 9,0
Mijn ervaringen zijn zeer positief.
Gemiddelde score: 8,9
Centraal Beheer biedt via haar informatiekanalen een helder beeld van de inhoud van verzekeringen en de kritische punten in haar producten. Je kiest daardoor bewust voor een bepaalde productvorm.
M.P. Houweling
| Gemiddelde score: 8,7
Centraal Beheer Achmea is een goede verzekeraar. Zij zijn goed te bereiken, je krijgt snel antwoord of als dat nog niet kan een procesmatig antwoord. Digitaal is echt alles goed in te zien en voorwaarden zijn goed te begrijpen. Voor mij dé hoofdverzekeraar.
Henk Piening
| Gemiddelde score: 8,6
Heb totaal geen problemen met Centraal Beheer (gehad). Doen alles wat beloofd is en er is totaal geen misverstand ergens over.
Bert van Oerle
| Gemiddelde score: 8,6
Al langere tijd bekend met Centraal Beheer Achmea. Ze leveren goede producten met duidelijke informatie. Nooit reden gehad tot klagen.
Meer lezen »
P.A. Adema
| Gemiddelde score: 8,4
Centraal Beheer is duidelijk in de voorwaarden wat wel of niet onder de dekking valt. Bij diverse verzekeringen is eenvoudig zelf een wijziging door te voeren of een voorlopige premieberekening te maken. Bij vragen eenvoudig te benaderen per... Lees verder » telefoon of e-mail waarbij je snel contact hebt en uitleg ontvangt of per e-mail antwoord op de vragen krijgt.
K.Thomas
| Gemiddelde score: 8,3
Duidelijke voorwaarden en een goede prijs.
Gemiddelde score: 8,2
Is een hele fijne verzekeringsmaatschappij. Vriendelijk, duidelijk en nemen de tijd voor je als je vragen hebt.
Gemiddelde score: 8,2
Werkt overzichtelijk en prettig.
I. Hartjes-Kramer
| Gemiddelde score: 8,0
Centraal Beheer Achmea heeft duidelijke communicatievormen en is te vinden als we ze nodig hebben.
Gemiddelde score: 7,9
De verzekeringsmaatschappij is goed te benaderen en helpt bij vragen. Ik heb geen klachten.
Gemiddelde score: 7,8
Goede klantenservice.
C. Hom
| Gemiddelde score: 7,6
Ik word altijd vriendelijk geholpen als ik vragen heb of eventueel schade. Verzekeringen wijzigen gaat ook altijd vriendelijk en met duidelijke uitleg.
Gemiddelde score: 7,5
Goede prijs-serviceverhouding.
Gemiddelde score: 7,4
Deze verzekeraar doet wat ik van een verzekeraar verwacht, blijft niet statisch zitten wachten totdat er een probleem komt, maar werkt zo veel mogelijk proactief, zonder de eigen belangen uit het oog te verliezen.
W. Hoogeveen
| Gemiddelde score: 7,3
Centraal Beheer Achmea is duidelijk, heeft goede dekkingsvoorwaarden en door collectief verzekeren via werk aantrekkelijke tarieven.
Gemiddelde score: 7,3
Fijn en duidelijk telefoongesprek gehad voor het afsluiten van verzekering. Werd snel en deskundig geholpen.
Gemiddelde score: 7,2
Simpel om alles te regelen.
Gemiddelde score: 7,2
Weinig contact, maar dat is prima. Voor vragen kan ik wel terecht.
J. C. Coenradi
| Gemiddelde score: 7,2
De medewerkers nemen de tijd om naar je te luisteren. Geven adviezen die hout snijden. Hierdoor heb ik het gevoel dat ik als klant word behandeld en niet als nummer.
T.J. den Hartoog
| Gemiddelde score: 7,0
Wij, mijn vrouw en ik, zijn met onze polissen die bij Levob destijds zijn ontstaan, bij Centraal Beheer Achmea terecht gekomen. Het handelt hier om begrafenispolissen die ook geïndexeerd kunnen worden en bij overlijden een totaalbedrag uitkeren.
Gemiddelde score: 6,8
Geen contact gehad met Centraal Beheer Achmea omdat het een oude levensverzekering betreft die voor mij door mijn werkgevers is geregeld. Informatie op de website is moeilijk te vinden omdat de verzekeringen een andere naam hebben dan op de oude papieren communicatie.
Gemiddelde score: 6,6
Op mijn vraag hoe het rendement van mijn verzekering de afgelopen jaren was geweest, kon casu quo wilde men geen antwoord geven. Dat moest ik zelf uitrekenen. Daar wordt een klant niet blij van. Er moeten binnen Centraal Beheer toch overzichten zijn... Lees verder » hoe het rendement is geweest. Er moet ergens geld aan verdiend worden door de firma! Als je weet welk rendement je gemaakt hebt, kun je een degelijke afweging maken of je doorgaat met je verzekering of overstapt op banksparen. Nu moet je het als klant maar zelf uitzoeken.
Gemiddelde score: 6,5
In het begin was het erg moeilijk om uitkering te krijgen. Maar toen de bureaucratische hobbels geslecht waren, is de verdere behandeling boven verwachting. Mijn claimbehandelaar heeft zich goed voor mij ingezet en de communicatie verliep erg... Lees verder » soepel, ook al liep mijn claimbehandelaar ook wel eens tegen een bureaucratische hobbel op maar ach, dat is niet mijn probleem.
Gemiddelde score: 6,3
Centraal Beheer is, net als andere verzekeraars, nog niet zover dat je het idee hebt met open armen ontvangen te worden als je ze nodig hebt.
Gemiddelde score: 6,2
Ik heb bij verzekeraars (in het algemeen) de indruk dat zij vooral bezig zijn met het verkopen van een product en het belang van de klant minder interessant achten.
Gemiddelde score: 6,0
Mijn vertrouwen in verzekeraars in zijn algemeenheid is niet hoog, omdat uit het verleden blijkt dat verzekerden steeds in de maling worden genomen met producten, denk aan woekerpolissen (zoals gekoppeld aan hypotheken), situatie rondom... Lees verder » Yarden-klanten met 100% dekkende naturapolissen, zonder inspraak afgescheept worden met een vast bedrag bij overlijden. Gewoon schandalig en onbetrouwbaar naar de consument toe.
Gemiddelde score: 5,9
Verzekeraars proberen altijd wel de premies te innen, maar als je een uitkering verzoekt, gaat een verzekering altijd moeilijk doen en tracht onder de betaling uit te komen. Hierbij zal Centraal Beheer Achmea geen uitzondering op zijn.
M.Kok
| Gemiddelde score: 5,6
Mijn vraag over de lijfrente is niet volledig beantwoord. Ik krijg er geen goed gevoel bij en weet nu nog steeds niet wat ik nu moet aanpassen om de verzekering wel zo te krijgen als ik wil. Daarnaast is de manier van uitkering, dekking bij... Lees verder » overlijden, et cetera niet goed toegelicht. Met andere woorden: het antwoord van Centraal Beheer heeft alleen maar voor meer twijfel gezorgd.
Gemiddelde score: 4,7
Ik heb altijd het gevoel dat maar de halve werkelijkheid aan de orde komt en/of dat het verkrijgen van provisie belangrijker is dan mijn belang.
Gemiddelde score: 4,5
Veel juridische blabla, moeilijk te volgen.
P. Bongaerts
| Gemiddelde score: 4,2
Ik zie niet echt verschil met andere verzekeraars. Centraal Beheer Achmea springt er noch in positieve, noch in negatieve zin tussenuit.