Centraal Beheer gelooft in oplossingen
Je kent ons vast van de reclames ‘Even Apeldoorn bellen’: de langstlopende commercialreeks van Nederland. Daarnaast hebben we  ook al meer dan 100 jaar ervaring in verzekeren.
Niet alleen voor de particuliere klant, maar ook voor de zakelijke: op het gebied van  schade, financiële diensten en pensioenen.

Altijd bereikbaar en transparant
We verkopen onze producten en diensten rechtstreeks aan jou. Dus zonder tussenpersonen. Dat werkt snel en gemakkelijk.
Je kunt ons altijd bereiken. Omdat je een vraag hebt. Of schade. 24/7 bereikbaar: dat maken we voor je waar. Doordeweeks, ’s avonds, in het weekend of op feestdagen. Appen, e-mailen, chatten, bellen je bereikt ons altijd. Op de manier zoals jij dat wilt.

Jouw probleem is onze uitdaging
Werken aan oplossingen. Dat is wat we doen. Zodat jij er nooit alleen voor staat.. Met oog voor wat er om ons heen gebeurt. Dus zijn we ook bezig met oplossingen voor nieuwe ontwikkelingen. Zo helpen we de deeleconomie. Zo maken we hulp bij pech onderweg een stuk makkelijker. Zo helpen we morgen. Zo helpen we jou!

https://www.centraalbeheer.nl
2020
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,4 Gemiddeld rapportcijfer
7,3 Algemene tevredenheid
7,4 Klantgerichtheid
7,6 Deskundigheid
7,3 Duidelijkheid
7,2 Vertrouwen
7,6 Contact met verzekeraar
Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

opa Stokbrood
| Gemiddelde score: 9,6
Contact met de medewerkers bijna altijd via telefoon. Bevestiging afspraak via de mail. Vakbekwaamheid en deskundigheid zijn top maar het meedenken vind ik het meest waardevolle. Mijn hele leven verzekeringen gehad via de lokale tussenpersoon.... Lees verder » Woekerpolis en onnodige veel te dure verzekeringen hebben mij teleurgesteld. Centraal beheer Achmea denkt mee en neemt de tijd voor uitgebreide informatie en advies. Een echte aanrader.
J.S. Druif
| Gemiddelde score: 9,4
Centraal Beheer is zowel in directe contacten als contacten via internet helder en duidelijk en geeft prima voorlichting en advies.
Gemiddelde score: 9,4
En gewoon zeer tevreden.
M. Velds
| Gemiddelde score: 9,0
De tevredenheid bestaat omdat de contacten prima verlopen en er een heldere communicatie is over uitkering en duidelijke rekeningen.
P. Adema
| Gemiddelde score: 8,9
Eenvoudig via telefoon of website informatie over verzekeringen op te zoeken en eventueel een verzekering af te sluiten. Gemakkelijk persoonlijke gegevens en adresgegevens te wijzigen via de website. Ook na Schade - een inbraak en een keer... Lees verder » stormSchade - snel geholpen met advies et cetera. En snelle uitkering van verzekerde Schade.
Gemiddelde score: 8,8
Prima geregeld bij Centraal beheer. Geen contact want alles gaat vanzelf en papieren zijn duidelijk.
Y. van Rooy
| Gemiddelde score: 8,6
Prettige verzekeraar, makkelijk bereikbaar en communiceert op een aangename manier.
Gemiddelde score: 8,5
Alles in een korte tijd geregeld en Centraal Beheer komt zijn beloftes na.
Gemiddelde score: 8,5
Eerlijk en betrouwbaar dat is Centraal Beheer Achmea. Goed bereikbaar en zeer deskundig en klantgericht.
Gemiddelde score: 8,4
Het product is duidelijk, communicatie ook, prijsstelling is zeer competitief: allemaal prima dus.
Meer lezen »
E. Roeloffs
| Gemiddelde score: 8,2
Centraal Beheer is makkelijk bereikbaar, aardige en kundige medewerkers en komen afspraken na.
Gemiddelde score: 8,1
Al jaren ben ik erg tevreden over Centraal Beheer Achmea, erg fijn om rechtstreeks contact te hebben met verzekeraar. Gewoon no-nonsense.
Gemiddelde score: 8,0
Veel en goed contact gehad. Er wordt goed naar je geluisterd. Heldere uitleg met kennis van zaken.
Patrick
| Gemiddelde score: 8,0
Het vinden van informatie over een overlijdensriscoverzekering is makkelijk en de informatie is duidelijk. Ook het afsluiten van de verzekering is makkelijk en helder.
M. Weijenberg
| Gemiddelde score: 7,7
Ik kreeg heel goede informatie en daarna, in verband met een scheiding, prima hulp om alles goed te regelen.
Gemiddelde score: 7,7
Elke mail die ik stuur, wordt binnen drie dagen beantwoord. Meestal volledig genoeg en anders kan ik altijd navragen. Gelukkig heb ik nog geen uitkering gehad, dus daarover kan ik ook niet oordelen. De polis is vrij duidelijk.
Gemiddelde score: 7,6
Prima verzekering. Gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken.
A.C.P. van der Winden
| Gemiddelde score: 7,6
Wij hebben alle verzekeringen direct bij Centraal Beheer lopen zonder tussenpersoon. De contacten verlopen vaak per telefoon, soms per e-mail. Centraal Beheer handelt steeds vriendelijk, snel en adequaat.
Gemiddelde score: 7,6
Tevreden over het product en alles word duidelijk toegelicht. Ook vind je veel waardevolle info op de website.
H.J. Boven
| Gemiddelde score: 7,6
Prettig contact en afspraken worden nagekomen, al met al ben ik tevreden!
Gemiddelde score: 7,6
Onze verzekering is duidelijk zonder mitsen of maren. We zijn zeer tevreden.
Gemiddelde score: 7,5
Centraal Beheer is snel, geeft duidelijke antwoorden, ook helder wat gedekt is en wat niet. Medewerkers denken mee.
Gemiddelde score: 7,4
Ze nemen je vraag serieus, geven duidelijk en met begrijpelijke woorden antwoord.
Gemiddelde score: 7,3
Nette en correcte afhandeling, doen wat ze beloven.
Gemiddelde score: 7,2
Goed bereikbaar, medewerkers hebben hun best gedaan om mij één en ander goed uit te leggen.
M.last
| Gemiddelde score: 7,2
Regelen alles netjes.
Gemiddelde score: 7,1
Heldere, transparante communicatie en begrijpelijke producten. Verbeterpunt in afhandeling van klachten (snelheid, empathie, correcties in één keer juist).
Gemiddelde score: 6,8
Als ik telefonisch contact opneem word ik altijd goed geholpen en krijg ik een adequaat antwoord op mijn vraag.
Gemiddelde score: 6,6
Contact met deze verzekeraar gaat hoofdzakelijk via mail en brieven. Weinig persoonlijk contact.
Gemiddelde score: 6,0
Ik heb 17 jaar geleden een eenmalige lijfrente afgesloten, daarna nooit meer contact gehad, buiten brieven over de waarde van de lijfrente. Dus ik kan hier weinig zinnigs over zeggen.
Gemiddelde score: 5,8
Weinig contact. Moeilijk in de omgang. Te zakelijk!
Gemiddelde score: 5,4
Over het algemeen zijn verzekeraars niet duidelijk over "de kleine lettertjes" en vinden altijd wel een uitweg om niet uit te hoeven keren. Meer transparantie en duidelijkheid over voorwaarden et cetera. Zou niet misstaan!
Louis Seuntjens
| Gemiddelde score: 5,2
Ik vind de variatie aan premies niet correct. Of je nu ambtenaar bent of fabrieksarbeider. Je moet dezelfde premie betalen, daarvoor is een verzekering.
Gemiddelde score: 4,7
Matige kennis van zaken, veel doorverbinden en langs elkaar heen werken. Offertes zijn lager dan marktconform.