Wij zijn DAS: experts in toegankelijke juridische kennis.

DAS maakt juridische hulp toegankelijk voor iedereen. Of het nu gaat om rechtsbijstand bij ontslag, een zakelijk conflict, onenigheid met een verhuurder of een geschil met een aannemer. Wij helpen klanten om juridische problemen te voorkomen of op te lossen. Verzekerd of onverzekerd. Dat is onze missie.

Als rechtsbijstandsverzekeraar dragen wij, al meer dan 50 jaar, de juridische risico’s die onze klanten zelf niet kunnen of willen dragen. Klanten waarderen het zeer dat zij bij een geschil direct juridisch worden bijgestaan zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over de financiële kant.

We hebben meer dan 800 juridisch specialisten en ruim 50 advocaten in dienst, die actief zijn binnen meer dan 40 rechtsgebieden. Per jaar behandelen we ongeveer 125.000 juridische zaken.

DAS staat klaar voor klanten, wanneer en hoe ze dat willen. Onze producten en diensten zijn beschikbaar via verschillende kanalen. Via tussenpersonen, verzekeraars en gevolmachtigd agenten.

https://www.das.nl
2018
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,3 Gemiddeld rapportcijfer
7,3 Algemene tevredenheid
7,5 Klantgerichtheid
7,5 Deskundigheid
7,3 Duidelijkheid
7,2 Vertrouwen
7,4 Contact met verzekeraar

Reactie van de verzekeraar

We vinden het erg belangrijk om van onze klanten te horen hoe zij onze dienstverlening hebben ervaren. Hun reacties stellen ons in staat de dienstverlening verder te verbeteren. We zijn verheugd dat de tevredenheid van onze klanten is gestegen ten opzichte van vorig jaar. Dit laat zien dat we op de goede weg zijn.
We gaan verder op de ingeslagen weg en blijven gebruik maken van de feedback van onze klanten. Dit doen we bijvoorbeeld via klanttevredenheidsonderzoeken en ons klantpanel. Voor meer informatie kijk op https://www.das.nl/over-das/klantgericht-verzekeren.