De Goudse is een onafhankelijk familiebedrijf dat al meer dan negentig jaar bestaat. De Goudse is sterk in een breed assortiment van financiële producten en verzekeringen.

Focus op ondernemers

Steeds sterker concentreert De Goudse zich op oplossingen voor ondernemers: de doelgroep die naadloos aansluit bij het ondernemerskarakter van De Goudse.

Oplossing die het beste bij u past
U kunt de producten niet rechtstreeks afsluiten maar alleen via onafhankelijke adviseurs. Zo weet u zeker dat u een oplossing krijgt die helemaal bij u past. U vindt een adviseur via de zoekmachine op goudse.nl.

https://www.degoudse.nl
2018
  • 2018
  • 2017
  • 2016
Gemiddeld rapportcijfer
Algemene tevredenheid
Klantgerichtheid
Deskundigheid
Duidelijkheid
Vertrouwen
Contact met verzekeraar
Dit cijfer ontbreekt omdat in het panel het aantal klanten dat recentelijk contact heeft gehad met de verzekeraar te laag is
Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

H.R.J. van den Hombergh
| Gemiddelde score: 10
Ik heb circa zeven jaar geleden een lijfrenteverzekering gesloten, welke prima loopt.
Gemiddelde score: 10
Perfecte service en erg betrouwbaar.
B. Rasker
| Gemiddelde score: 10
Heel erg bedankt voor uw hulp en de uitkering bij het overlijden van mijn vrouw.
M.Monsels
| Gemiddelde score: 10
Ik ben enorm content met De Goudse Verzekeringen. Ik heb mijn verzekeringen langer dan een decennia bij hun lopen. Hun adequate manier van werken en deskundigheid zorgen ervoor dat ik dit gevoel heb.
Van der Starre
| Gemiddelde score: 9,6
Ik heb via mijn belastingadviseur de adviseur die bij hem werkte gekregen die mij uitstekend heeft geadviseerd en daar is De Goudse uit gekomen.
A. Mulder
| Gemiddelde score: 9,1
Ik kreeg bij mijn ontslag een gouden handdruk. Die heb ik toen vastgezet tot mijn pensionering. Daar moest ik toen binnen een jaar een verzekering mee afsluiten om er een maandelijkse verhoging van mijn AOW mee te krijgen. Ik heb toen de markt... Lees verder » onderzocht en vond De Goudse als beste. En dat bleek nu, enige jaren later, nog steeds een goede keuze te zijn geweest. Behalve informatie over deze verzekering heb ik verder geen contact met De Goudse gehad.
Gemiddelde score: 8,7
Wij zijn heel erg tevreden over onze tussenpersoon. De informatie is helder en het voelt vertrouwd.
H. Prevot
| Gemiddelde score: 8,6
Ik heb niet zo vaak contact nodig gehad met De Goudse, maar die beperkt aantal keren heb ik snel de duidelijke antwoorden gehad die ik nodig had. Ik had nagenoeg al mijn verzekeringen en lijfrentepolis bij hun ondergebracht en die waren alle helder... Lees verder » en duidelijk in de tekst en de afspraken. Nu ik mijn auto de deur uit gedaan heb, de eigen woning heb verkocht en de lijfrente tot uitkering is gekomen via een andere constructie blijft alleen de inboedel en aansprakelijkheid nog over. Het geringe contact dat ik met De Goudse heb gehad, verliep hoofdzakelijk schriftelijk en daar ben ik uiterst tevreden over.
E. van der Meer-Lievaart
| Gemiddelde score: 8,5
Meer dan twintig jaar geleden heeft mijn man deze verzekering afgesloten. In 1997 is mijn man overleden en ik heb op gezette tijden mijn pensioen op mijn rekening bijgeschreven gekregen. Eigenlijk verder geen contact met de verzekering gehad. Dus ik ben tevreden.
W. Lissenberg
| Gemiddelde score: 8,5
Na het afsluiten van de levensverzekering was er weinig contact met de verzekeraar nodig. Ieder jaar keurig op de hoogte gehouden van bijgeschreven rentes en dergelijke. Nu ik bij de einddatum zit, ben ik door de verzekeraar goed geholpen om tot uitkering te komen.
Meer lezen »
R. de Vries
| Gemiddelde score: 8,4
Een prima verzekeraar.
Gemiddelde score: 8,4
Bijna op alle vragen een 8 omdat op dit moment alles verliep met een prima beoordeling. Ik hoop dat het in de toekomst zo doorgaat.
Gemiddelde score: 8,4
De Goudse Verzekeringen heeft mij tot nu toe altijd correct en snel geholpen als dat nodig was.
C. Driessen
| Gemiddelde score: 8,3
Drieklomp financieel adviseur heeft de juiste mensen in dienst om een juist en goed advies te geven. Men geeft daar eerlijk advies.
Gemiddelde score: 8,3
Het contact was deskundig, zakelijk en vriendelijk. Men was duidelijk in de uitleg en de mogelijkheden die er waren. Zaken werden naar tevredenheid afgehandeld.
L.Kramer
| Gemiddelde score: 8,2
Wij hebben een overlijdensverzekering bij De Goudse en die wordt na iedere drie jaar weer aangepast. Dat wordt ons altijd per brief medegedeeld.
Gemiddelde score: 8,2
Ik ben tevreden over de gang van zaken rondom de afhandeling van de Direct Ingaande Lijfrente. Daarbij was ik op de hoogte van het feit dat de uitkeringen op een van de laatste dagen in de maand plaatsvinden. Ik ben van mening dat dat eigenlijk 'redelijk' laat is.
M.G.Kroone
| Gemiddelde score: 8,2
Geen contact zolang de uitkering volgens de voorwaarden wordt uitgekeerd.
Gemiddelde score: 8,1
Beoordeling op doorlopende lijfrentepolis, eindconclusie nog niet te maken.
Gemiddelde score: 8,1
Wij zijn zeer tevreden over onze financieel adviseur, maar de hoogte van onze maandelijkse "uitkering" is gedaald en dat viel ons tegen van de verzekering (we meenden dat het tot onze dood gelijk zou blijven).
H J de Leeuw Verkerk
| Gemiddelde score: 8,0
Ik denk dat De Goudse een kleine maatschappij is, maar wel degelijk en correct in handelen.
Gemiddelde score: 8,0
Op advies van mijn toenmalig adviseur een verzekering afgesloten voor oudedagvoorziening. Dit jaar komt hij vrij en ben erg tevreden over de afgelopen dertig loopjaren.
Gemiddelde score: 8,0
Je wordt nooit met een kluitje in het riet gestuurd en snel doorbemiddeld naar de juiste deskundige persoon.
Cees Schaap
| Gemiddelde score: 8,0
Er is goed en duidelijk gereageerd op mijn vragen.
P.A.van Veelen
| Gemiddelde score: 8,0
Het betreft een lopende verzekering die door de ene tussenpersoon is overgenomen van de andere. Ik ken ze niet eens.
E. Balmaekers
| Gemiddelde score: 8,0
Correspondentie of telefoongesprekken met zowel tussenpersoon als medewerkers van De Goudse Verzekeringen zelf verlopen goed: antwoorden worden heel duidelijk en deskundig gegeven op een directe, prettige manier!
J.A. Kouwyzer
| Gemiddelde score: 8,0
Mijn contacten lopen via mijn tussenpersoon en daar ben ik zeer tevreden over.
Gemiddelde score: 7,9
De adviseur (Driekleur Verzekeringen) reageert over het algemeen snel en duidelijk op vragen. Voorafgaand aan het gedeeltelijk aflopen van mijn pensioen/lijfrenteverzekering werd ik per brief uitvoerig geïnformeerd. Nadeel van Goudse Verzekeringen... Lees verder » is dat zij geen rechtstreeks contact toestaan. Alleen via de tussenpersoon.
I congert
| Gemiddelde score: 7,9
Geen.
A. Ledder
| Gemiddelde score: 7,8
Men is vriendelijk en hulpvaardig bij telefonisch contact, maar kan de gevraagde informatie door systeemtechnische beperkingen niet altijd snel geven.
M.P. de Broekert
| Gemiddelde score: 7,7
Ik heb een lijfrente-uitkering via De Goudse en dat levert geen enkel probleem op.
Gemiddelde score: 7,6
Bijna 35 jaar geleden hebben wij een levensverzekering afgesloten bij een verzekeringsagent. Na die tijd is de verzekering van de ene verzekering naar de andere verzekeringsaanbieder gegaan. Nu dus bij Goudse Verzekeringen. Al die jaren heb ik... Lees verder » weinig contact gehad, alleen als de verzekering een andere aanbieder kreeg, kregen wij bericht. De premie wordt automatisch afgeschreven en de levensverzekering is de enige die wij nog hebben lopen bij Goudse Verzekeringen. Jaarlijks krijgen wij ook een winstbijschrijving. Verder verwacht ik dat het allemaal wel goed gaat.
F. Schol
| Gemiddelde score: 7,6
Goede dienstverlening. Ga zo door.
Gemiddelde score: 7,5
De verzekering is gemakkelijk te benaderen. Ik werd snel doorverbonden met de desbetreffende afdeling. Deze medewerker had snel de gegevens opgezocht en mij informatie verstrekt waarbij rekening gehouden werd met de privacy.
Ingrid M. Fruining
| Gemiddelde score: 7,5
Ik was bij Tiel Utrecht verzekerd. Dit is overgenomen door De Goudse. De service, deskundigheid, vriendelijkheid is goed. Ik had gevraagd om een wijziging op mijn polis en deze is netjes en spoedig verwerkt.
Gemiddelde score: 7,5
Geen bijzonderheden te melden.
Gemiddelde score: 7,5
Het contact dat ik heb gehad, is positief geweest. Snel bereikbaar, helder antwoord. Ook de schriftelijke communicatie over rendement en dergelijke is helder en in mijn ogen waarheidsgetrouw.
Esther
| Gemiddelde score: 7,5
Vorig jaar heeft mijn financieel adviseur het bedrag voor de verzekering bij De Goudse aangepast. Hier is helaas wel meer dan drie keer contact over geweest om dit goed bij De Goudse te laten verlopen. Telkens werd het verkeerde maandbedrag van de... Lees verder » rekening af gehaald. Dit heeft wel een aantal maanden geduurd helaas.
J.A.M. Peters
| Gemiddelde score: 7,4
Mijn adviseur die mij destijds geholpen heeft, is na samensmelting met een grote verzekeringsmaatschappij met pensioen gegaan. Nu ik door hun geholpen word, merk je dat de service en hulp en uitleg veel minder is dan destijds. Je wordt opgeslokt in... Lees verder » een groot concern zonder de perfecte hulp van een klein bureau. Het persoonlijke is ervan af.
Gemiddelde score: 7,3
Over het algemeen krijg je geen terugkoppeling als er iets verandert in je eigen situatie. Ineens ligt er post op de mat in plaats van even aan te geven dat de polis is aangepast. Terugkoppeling kan beter.
Gemiddelde score: 7,2
Middels brief een keer aangekondigd dat er contact opgenomen zou worden voor de beëindiging van een polis. Toen na een paar maanden zelf moeten bellen wanneer het contactmoment zou komen. Daarna is wel contact opgenomen en de polis naar tevredenheid afgewikkeld.
J.E.Ribbink-Geervliet
| Gemiddelde score: 7,2
Wij hebben de laatste jaren geen contact gehad met De Goudse, de kinderen zijn getrouwd en hebben de polissen meegekregen. De levensverzekering van mijn man die al jaren dood is, is prima uitgekeerd. En de polis van mij komt pas als ik dood ga, dus... Lees verder » dat weet ik niet maar het zal wel goed aflopen, anders kunnen ze me niet begraven.
Gemiddelde score: 7,2
Prijs in combinatie met wat men biedt, is voor mij voordelig.
Gemiddelde score: 7,1
Nooit klachten gehad bij De Goudse, alles naar wens.
Gemiddelde score: 7,1
Goede antwoorden gekregen op mijn vragen en goed uitgelegd.
A minkman
| Gemiddelde score: 7,0
Wat ik jammer vind, is dat men bijvoorbeeld geen info krijgt over het verhogen dan wel verlagen van een premie. Ik zou bijvoorbeeld mijn premie wel willen verhogen, maar heb naar herhaald vragen hierop geen reactie gekregen. Ik wil namelijk weten... Lees verder » wat het meer oplevert voordat ik daarvoor kies. Jammer. Verder ben ik tevreden.
Gemiddelde score: 7,0
Wij wilden de begrafenisverzekering omzetten op naam van onze zoon. Dit is prima in werking gesteld door De Goudse. Alleen onze zoon is zelf een beetje langzaam in het aanleveren van gegevens richting De Goudse, maar daar kunnen jullie niks aan doen.
F.t. van de Goorbergh-Stoop
| Gemiddelde score: 7,0
Bij overlijden van mijn man is alles keurig geregeld.
Floris Heijsteeg
| Gemiddelde score: 7,0
Ik heb een levensverzekering die premievrij is. Daarnaast heeft de VVE de opstal bij de Goudse verzekerd. Afspraken worden nagekomen. Geen klachten.
P. Van den Bergh
| Gemiddelde score: 6,8
Prima verzekeraar, weinig mee van doen omdat ik een stakingswinst heb gestort jaren geleden. Volgend jaar expireert hij, dus ben benieuwd wat De Goudse biedt.
Gemiddelde score: 6,6
De Goudse heb ik al jaren maar weinig contact mee. Hebben nooit geprobeerd om mij voor andere zaken te benaderen.
R. Martini
| Gemiddelde score: 6,6
De Goudse Verzekeringen is op zich een goede en betrouwbare verzekeraar. Ik wil echter mijn levensverzekering die gekoppeld is aan een beleggingshypotheek graag oversluiten. Ik vind dat De Goudse hierin een meer actieve rol kan innemen, ondanks het... Lees verder » feit dat De Goudse enigszins gebonden is aan anders partijen. Denk hierbij aan de hypotheekverstrekker.
I A Slingerland
| Gemiddelde score: 6,5
Ik heb wel een verzekering afgesloten, maar geen contact.
W. van den Berg
| Gemiddelde score: 6,4
Het is nog een beetje moeilijk een goede beoordeling te geven, want mijn tussenpersoon is ermee gestopt. Ik heb nu een andere tussenpersoon en die doet geen zaken met jullie. Daarom moest ik rechtstreeks met jullie aan de slag, maar er loopt alleen... Lees verder » een levensverzekering bij jullie en dat gaat best zo.
Gemiddelde score: 6,4
Ik heb recent slechts één keer contact gehad met De Goudse omdat mijn lijfrentepolis binnenkort eindigt. Daarna werd mij een uitgebreide vragenlijst over mijn financiële situatie toegestuurd die ik moest invullen en tamelijk privacygevoelig is.... Lees verder » Bovendien kost het daaruit voortvloeiende advies dan 75 euro! Ik heb ook even met mijn bank gebeld. Die zegt dat ik kan kiezen voor een uitkeringstermijn tussen de vijf en dertig jaar met de daarbij behorende rentestanden. Via hun website kan ik zelf uitrekenen hoeveel per maand uitgekeerd wordt bij verschillende looptijden. Veel simpeler en geen kosten! Waarom doet De Goudse zo moeilijk?
J.M. de Heus
| Gemiddelde score: 6,2
Al heel lang een levensverzekering, maar nog nooit een bericht gehad of deze nog wel geschikt is en misschien kan worden aangepast tegen betere voorwaarden of zo. In ieder geval dat de verzekering weer up-to-date kan worden gemaakt. Wel meerdere... Lees verder » berichten gehad dat de verzekering zal worden aangepast en ik meer premie moet betalen.
R. van Driel
| Gemiddelde score: 5,9
Afspraken worden niet nagekomen. Moest weken na de expiratiedatum zelf achter de uitkering aan!
Gemiddelde score: 5,8
Rendementen zijn steeds erg laag, soms zelfs afname van tegoeden.
Gemiddelde score: 5,8
Wij waren voor diefstal verzekerd maar toen het echt gebeurde, kregen we de helft van de schade maar uitgekeerd omdat ons nooit verteld was dat je sieraden apart moest verzekeren.
hj.starink
| Gemiddelde score: 5,7
De afgesloten verzekering geeft voor ons veel onduidelijkheden, nog één jaar dan kan er uitgekeerd worden, maar hoe het dan verder gaat?
Gemiddelde score: 5,7
Bij het afsluiten is mij een goed bedrag voorgehouden, welke uiteindelijk uitgekeerd zou worden. Eigenlijk betaal ik al jaren zo veel dat ik beter het geld van de premie zelf opzij had kunnen leggen. Ofwel ik krijg minder dan ik inleg.
M. Smit
| Gemiddelde score: 5,5
Ik heb een zeer klein pensioen bij De Goudse en wilde dat liever afkopen/oversluiten naar een account van de Giro. Dit kon niet. Door relatief hoge beheerskosten hou ik hier na mijn pensioendatum zo'n 12 euro per maand bruto aan over. Ik zou dus... Lees verder » liever afkopen of oversluiten, dit was niet mogelijk.
J.Reinders
| Gemiddelde score: 5,4
Ik heb na het afsluiten geen contact meer gehad met mijn tussenpersoon Finless, dus kan ik geen mening geven over De Goudse of Finless.
J.C. Kerssen
| Gemiddelde score: 5,3
Mijn onvrede zit in het feit dat ik in tientallen jaren niets van De Goudse hoor in wat voor vorm dan ook. Geen stand van zaken, geen naam van degene die mijn account behartigt, geen Mijn Goudse om in mijn gegevens te kijken. Teleurstellend.
B vos
| Gemiddelde score: 4,8
Ik ben al een hele tijd bij hun en heb geen klachten.
C.Straatsma
| Gemiddelde score: 4,7
Heb bij De Goudse een zogenaamde woekerpolis, hier wordt erg vaag mee omgegaan. Een en ander zal aan het einde van de looptijd duidelijk worden.
Gemiddelde score: 4,7
Hoge kosten en weinig informatie over de huidige verzekering.
E. Brouwer
| Gemiddelde score: 4,6
Door de oude provisiestructuur op nevenproducten zijn het de ondergeschoven kindjes van de polismap. Niemand bekommert zich erom of het product überhaupt nog wel aansluit bij de wensen van de klant, en of er geen betere alternatieven zijn. Het... Lees verder » provisiemoment is namelijk voorbij, er hoeft niets meer met de klant en daarom gebeurt er ook niets met de klant.
Peter Kr
| Gemiddelde score: 4,3
Het is bijzonder dat er continu onderscheid wordt gemaakt alsof men rechtstreeks met de verzekeringsmaatschappij zaken over de verzekering kan regelen. Dat kan bij Goudse helemaal niet, alles moet via een tussenpersoon. Als je daar ontevreden over... Lees verder » bent, moet je zelf op zoek naar een andere contactpersoon. Goudse neemt dat niet over. Waarom wordt in deze enquête dan gevraagd of het rechtstreeks is gegaan?
Gemiddelde score: 4,2
Nu zoveel jaren na het afsluiten van de verzekering heb ik totaal niet de indruk dat het een product is geweest dat het beste aansloot op mijn situatie. Ik denk dat met name de financieel adviseur hier profijt van heeft gehad. Het heeft veel gekost,... Lees verder » terwijl het niet veel oplevert. Ik vind achteraf dat de financieel adviseur mij alle verschillende mogelijkheden had moeten voorleggen, nu was de informatie nogal eenzijdig. Ik zou zeggen, nooit doen. Zonde van het geld.
Gemiddelde score: 4,2
De gebruikelijke verhalen over verzekeraars en woekerpolissen was ook bij mij van toepassing. Heb de verzekering premievrij gemaakt (want stoppen en uitkeren was er niet bij) en wacht nu af tot uitkering bij mijn 65e. En dan maar afwachten wat er... Lees verder » overblijft van het zo mooi voorgeschotelde van destijds.
Gemiddelde score: 3,9
Ik heb een beleggingsverzekering bij De Goudse. Spijt dat ik met De Goudse in zee ben gegaan. Aanvankelijk was het een goede deal. De beleggingsverzekering is verpand aan mijn hypotheek. Echter het pakket soorten beleggingen waaruit gekozen kan... Lees verder » worden, is verschaald. Er is bijvoorbeeld geen tracker op AEX of op de S&P500, daarnaast is geen transparantie of moeilijk te vinden gegevens over historische rendementen. De door mij ontvangen stukken zijn lang, standaard, zitten fouten in en moeilijk te begrijpen. Goudse is wel transparant over de reeks kosten die in rekening wordt gebracht. Maar wat De Goudse daarvoor allemaal doet is, is mij een raadsel. Ik denk dat De Goudse zich zou moeten moderniseren, dat je als klant via een password inzicht krijgt in hoe het met de producten staat. Bijvoorbeeld DigiD gebruiken. Dat je als klant zelf simulaties kan uitvoeren, bijvoorbeeld als je wil weten hoeveel je zou moeten bijstorten. Verder denk ik dat De Goudse zelf kritisch zou moeten zijn over de producten die worden aangeboden. De door mij gekozen belegging heeft slechter gepresteerd dan het geprognotiseerd rendement. En dat geprognotiseerd rendement was 4%, niet echt hoog dus, terwijl heel veel andere beleggingsfondsen veel beter presteren. Dit alles leidt er ook toe dat ik niet bijstort, maar het door De Goudse beheerde vermogen op het absolute minimum houd en maar elders ga sparen/beleggen.
Gemiddelde score: 3,7
De Goudse stuurt mij informatie die in het belang is van De Goudse en geen rekening houdt met de klant.
Gemiddelde score: 3,7
Ben over het algemeen niet te spreken over geen enkele verzekering, ongeacht welke naam. Ze hebben jaren de mensen genept en hun eigen zakken gevuld.
Gemiddelde score: 3,6
Het is erg lastig om aan de polisvoorwaarden te komen wanneer je al jaren verzekerd bent. Weinig medewerking vanuit de verzekeraar, alleen het verwijt dat je dit als klant bij hoort te houden.
Gemiddelde score: 3,6
Had problemen met de wijziging van betalen. Niet van tevoren een brief gekregen en proberen het bedrag aan te passen, heeft een aantal maanden geduurd. Diverse telefoontjes gepleegd, wordt aangepast, maar werd niet gedaan tot uiteindelijk ik naar de... Lees verder » Hypotheker ben gegaan. Deze heeft ook diverse keren gebeld, maar tenslotte is het bedrag aangepast. Communicatie is zeer slecht.
P.M.van Houten
| Gemiddelde score: 3,2
De Goudse belooft veel maar doet weinig. De financiële mensen hebben geen kaas gegeten van hetgeen zij moeten doen. Al jaren op rij geen rendement.
p.maas
| Gemiddelde score: 3,1
Er worden aan de telefoon andere dingen gezegd dan uiteindelijk waar blijkt te zijn. Stukken opsturen valt ook niet mee. Het is allemaal niet zo goed geregeld lijkt het wel.
J. Franken
| Gemiddelde score: 2,9
Afgelopen jaar problemen gehad bij de afwerking van een van mijn verzekeringen. Conclusie: er is bij De Goudse één persoon die weet waar je over spreekt en je helpt, de rest werkt langs elkaar heen en maakt fout na fout. Op klachtenmail wordt... Lees verder » vijfmaal excuus aangeboden en krijg je als tegemoetkoming een VVV-bon, maar er wordt verder niets aan of mee gedaan. De andere verzekering maar premievrij gemaakt omdat er onvoldoende resultaten mee bereikt worden, wat de primaire taak is van de verzekeraar.
Dhr en Mevr Bol
| Gemiddelde score: 2,0
Wij hebben deze verzekering zeker dertig jaar geleden afgesloten en nooit meer iets van De Goudse vernomen. Ik weet niet hoe het ervoor staat met de verzekering en wat er eventueel uitgekeerd gaat worden bij overlijden. We hebben in al die dertig... Lees verder » jaar nooit meer iets vernomen van de verzekering. Ik wist niet eens meer dat we die nog hadden totdat ik hem laatst toevallig een keer tegen kwam.
Schmitz H W J
| Gemiddelde score: 1,6
Men gaf gegevens aan een andere persoon door!
Onno
| Gemiddelde score: 1,2
De Goudse benadeelt mij als spaarkasspaarder. Mijn expliciete vraag op grond van artikel 59h, tweede lid, BGfo Wft, een puntsgewijs uitgesplitst kostenoverzicht om inzicht te geven in de (gewijzigde) daadwerkelijke kostenstructuur is na jaren... Lees verder » rappelleren nog steeds niet beantwoord. Klantenservice Levensverzekeringen wordt daarnaast incorrect gesouffleerd en ik word afgescheept met een Model 3 De Ruiter. Ik zie mij nu genoodzaakt andere wegen te gaan bewandelen. Een minnelijke oplossing blijkt bij De Goudse niet te willen. Conclusie, De Goudse oogt als een onbetrouwbare verzekeraar gevolge van het niet correct handelen van haar personeel.