InShared is een online schadeverzekeraar, die er samen met zijn klanten alles aan doet om schade te voorkomen. Een prachtig principe, waardoor we eerlijke, voordelige en makkelijke verzekeringen kunnen aanbieden, waarvan we niet alleen de lasten delen, maar ook de lusten. We all benefit dus.

Eerlijk
• We laten u van tevoren precies weten welke kosten we doorberekenen.
• U kunt elke dag weer bij ons weg.
Voordelig
• We houden de kosten laag, omdat alles online gaat. U zit zelf aan de knoppen.
• U krijgt een gegarandeerde Persoonlijke Jaarbeloning als u geen schade heeft geclaimd.
• Houden we samen geld over? Dan krijgt u daar bovenop nog een Collectieve Jaarbeloning als u geen schade heeft geclaimd.
Makkelijk
• We zeggen u waar het op staat. Dus geen formeel, wollig taalgebruik of kleine lettertjes.
• Op kinderlijk eenvoudige manier online uw schade melden. U hoort snel of uw schade gedekt is en hoeveel u vergoed krijgt.

https://www.inshared.nl
2019
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,4 Gemiddeld rapportcijfer
7,4 Algemene tevredenheid
7,3 Klantgerichtheid
7,5 Deskundigheid
7,6 Duidelijkheid
7,2 Vertrouwen
7,5 Contact met verzekeraar
Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

A Blom
| Gemiddelde score: 10
Ben zeer tevreden met InShared.
Gemiddelde score: 9,5
Uitstekende verzekeraar die schades supersnel afhandelt en duidelijk communiceert.
J. Lemmens
| Gemiddelde score: 9,3
Helder, duidelijk, zonder poespas.
Gemiddelde score: 9,3
Ik heb alleen autoverzekering en nog nooit schade gehad, dus geen directe ervaring met de dienstverlening. Wel soms de site bekeken en correspondentie ontvangen.
P. Otten
| Gemiddelde score: 9,2
InShared vind ik een goede no-nonsens verzekeraar. Ze hanteren duidelijke voorwaarden. Tevens zijn de premies vaak concurrerend.
H.Riksen
| Gemiddelde score: 9,0
Je wordt voortdurend goed op de hoogte gehouden van veranderingen casu quo aanpassingen van de verzekeringen. De premie ligt voor Nederlandse begrippen op een zeer redelijk niveau. Ook wordt er een jaarlijkse beloning uitgekeerd bij weinig gebruik... Lees verder » van de verzekeringen. Groene kaart kun je eenvoudig aanvragen via de e-mail.
Ary Cramer
| Gemiddelde score: 9,0
De keren dat ik InShared nodig had, waren ze goed bereikbaar, zowel per mail als telefonisch.
Gemiddelde score: 9,0
Maatschappij die duidelijk communiceert en contact laagdrempelig maakt.
Gemiddelde score: 8,9
InShared is duidelijk voor wat betreft de verzekeringen, maar je moet wel de kleine lettertjes lezen omdat deze belangrijk kunnen zijn. In communicatie naar mij toe zijn zij erg helder, dus in klare jip-en-janneketaal.
G. Weide
| Gemiddelde score: 8,9
InShared is een no-nonsense verzekeraar die doet wat ze zegt en ook duidelijk uitlegt waarom.
Meer lezen »
M.Reuvekamp
| Gemiddelde score: 8,8
InShared geeft me gewoon een goed gevoel. En ze leggen goed uit hoe een verzekering in mekaar zit. En de website zit ook goed in mekaar want alles is makkelijk te vinden.
Gemiddelde score: 8,5
Prima website, begrijpelijk, geen poespas en een mooie prijs.
Gemiddelde score: 8,5
Duidelijke en transparante verzekeraar. Nette service.
Gemiddelde score: 8,5
InShared is snel in afhandeling en ook erg duidelijk. Alles is in begrijpelijke stappen ingeregeld.
E.Vogel
| Gemiddelde score: 8,4
Er wordt duidelijk uitgelegd hoe of wat de verzekering inhoudt. Het is een betaalbare verzekering. Bij geen schade kan je na een jaar geld terugkrijgen, dat geeft een gevoel van vertrouwen dat mensen geen misbruik maken van de schadeposten.
v van t geloof
| Gemiddelde score: 8,4
Ik vind het een fijne verzekeraar, alles kan online geregeld worden en snel. De premie is daarom ook nooit te hoog. En je krijgt ook nog geld terug als je schadevrij blijft voor een bepaalde tijd.
Gemiddelde score: 8,3
Een duidelijke en fijne verzekeraar die je helpt wanneer je ze nodig hebt, met de juiste informatie en stappen die genomen mogen worden.
G.S. Hendriks
| Gemiddelde score: 8,2
Snel, gemakkelijk en volledig.
W. Verstegen
| Gemiddelde score: 8,2
Heldere communicatie. Je weet waar je aan toe bent.
H.Scheper
| Gemiddelde score: 8,2
Makkelijk online zaken doen.
J.LOUMAN
| Gemiddelde score: 8,1
De contacten bij mijn schademelding werden prima verwerkt door InShared en ook de gevolgen voor schadevrije jaren en dergelijke goed uitgelegd.
W. Broekhuijzen
| Gemiddelde score: 8,0
De stellingen van InShared zijn kort en bondig, begrijpelijk en zonder poespas.
Gemiddelde score: 8,0
Helder en duidelijke verzekering.
Gemiddelde score: 8,0
Goed gevoel bij InShared, met name onafhankelijkheid.
G, Goudriaan
| Gemiddelde score: 7,9
Probleemloos verzekeren, duidelijk.
Gemiddelde score: 7,9
Prettige verzekeraar, voelt goed, alleen contact opnemen gaat minder makkelijk dan bij sommige andere verzekeraars.
Gemiddelde score: 7,8
Ik ben erg tevreden over de communicatie die InShared met mij heeft.
Gemiddelde score: 7,8
Contactmogelijkheden zijn beperkt en op een verstuurde mail wordt niet snel gereageerd. Uiteindelijk mijn vraag wel goed beantwoord.
E. Zirkzee
| Gemiddelde score: 7,8
InShared heeft overzichtelijke verzekeringen en via de site heb je makkelijk inzicht en kun je makkelijk zelf wijzigingen aanbrengen.
J. De Wolf
| Gemiddelde score: 7,7
Een keer een schade gehad, die prima is afgehandeld. Alleen "we all benefit" daar nooit iets van gemerkt.
Gemiddelde score: 7,7
Het is een prettige verzekeraar. De communicatie is helder en duidelijk, maar alles via internet. Daardoor is de verzekering ook goedkoper. Bij het behandelen van een schademelding wordt alles snel en goed afgehandeld.
Gemiddelde score: 7,7
InShared is to the point, duidelijk en overzichtelijk. En niet te veel poespas/onnodige extra's. Precies wat ik zoek.
Gemiddelde score: 7,6
Verzekering afsluiten en verlengen gaat eenvoudig online, communicatie is duidelijk. Ik heb (gelukkig) geen ervaring met InShared ten aanzien van schade of uitbetaling daarvan.
M. Vd mije
| Gemiddelde score: 7,6
Vriendelijk. Vakkundig. Transparant.
Gemiddelde score: 7,5
InShared geeft duidelijke uitleg en zorgt ervoor dat de schade zo gemakkelijk mogelijk wordt afgehandeld.
Gemiddelde score: 7,5
Alles duidelijk, alles goed.
Gemiddelde score: 7,5
De verzekeraar komt modern en snel handelend over. Helaas stijgen de premies per jaar snel. In amper drie jaar een verhoging van de premie van 37%. Waar en wanneer stopt het? Begon ik drie jaar geleden met een premie van 29 euro, is de premie nu al boven de 40 euro gestegen.
C.G.L.Ott
| Gemiddelde score: 7,5
Tevreden ben ik over InShared. Chat, mail, duidelijk, soms jammer dat men geen papieren stuurt, dit in verband met schadevrij jaren opgeven aan andere verzekering. Maar ook dat is opgelost op een goede manier.
T. van der Schuit
| Gemiddelde score: 7,5
Duidelijk taal, alles wordt via internet afgesloten. Ook het indienen van een claim wordt digitaal gedaan, heel gemakkelijk.
Gemiddelde score: 7,4
Duidelijke website, goede prijs-kwaliteitverhouding. Reken je niet rijk met de jaarbeloning, deze wordt vaker niet dan wel uitgekeerd en dan nog is het meestal geen groot bedrag.
Gemiddelde score: 7,4
Het afsluiten van de verzekering ging makkelijk via internet. Voorwaarden waren prima en prijs was oké.
Gemiddelde score: 7,4
Ik heb nog nooit iets moeten claimen dus eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik moet beoordelen, maar de communicatie via e-mail over prijzen, veranderingen et cetera is zeer duidelijk.
M. LAND
| Gemiddelde score: 7,4
In principe ben ik best tevreden over de verzekeringen. Vind het alleen wel jammer dat je ze niet rechtstreeks kunt benaderen met een telefonische vraag. Alles moet via de mail. Er is alleen een telefoonnummer bij schade/ongeval. Jammer. Vooral... Lees verder » oudere mensen hebben problemen met alles online te doen, of hebben zelfs geen internet. Dan is een telefoonpanel een aanrader!
Gemiddelde score: 7,4
Ik vind de website en de communicatie via mail van InShared duidelijk. Ik heb tot op heden sinds het afsluiten van mijn verzekering (zes jaar geleden) geen contact gehad over schade of iets dergelijks, omdat ik tot op heden schadevrij rij.
Gemiddelde score: 7,3
Internetverzekeraar die zijn zaken goed op orde heeft, aantrekkelijke prijs en je kan nog wat terugkrijgen aan het einde van het jaar.
Gemiddelde score: 7,3
Duidelijke website, duidelijke e-mails. Echter wanneer je dan schade hebt, is het toch weer moeilijk om echt een uitbetaling te krijgen en blijken er, hoe transparant alles ook lijkt, toch ook bij InShared kleine lettertjes te zijn.
i. koole
| Gemiddelde score: 7,3
InShared heeft mij goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn verzekeringszaak. Ook duidelijke uitleg gegeven over de zaken die ik zelf nog moest regelen.
Gemiddelde score: 7,1
Een verzekeraar zonder rare poespas met scherpe tarieven.
Gemiddelde score: 7,0
Nog geen aanspraak gemaakt op de verzekering. Dan blijkt meestal pas hoe klantgericht, fijn, betrouwbaar et cetera ze zijn. Polisverwerking, informatievoorziening, afschrijvingen is prima.
Gemiddelde score: 7,0
Bij InShared is alles online te regelen en ze sturen duidelijke mails met informatie over facturen.
K van Eunen
| Gemiddelde score: 6,9
Bij een schade aan mijn auto ben ik snel en adequaat geholpen.
Gemiddelde score: 6,9
Ben voor de goedkoopste gegaan.
Van Alphen
| Gemiddelde score: 6,8
Eigenlijk heb ik te weinig ervaring met InShared, slechts vanwege een lange premie horende bij mijn auto de verzekering afgesloten. Tot dusver goede ervaring.
W. Bongertman
| Gemiddelde score: 6,8
Ben zeer tevreden. Volgens de voorwaarden heb ik een complete verzekering gekregen tegen een lagere premie. Wat mij betreft een aanrader.
Gemiddelde score: 6,7
Onze schade moest digitaal aangemeld worden. Dit was onmogelijk omdat onze schade er niet goed bij stond en ik allemaal vragen had over het verhelpen van de schade. Bij waterschade kan je niet eerst wachten op de verzekeraar. Toen kon ik met moeite... Lees verder » een telefoonnummer vinden en kreeg ik een aardige meneer aan de lijn. Hij legde de procedure uit maar die bleek later niet helemaal te kloppen of volledig te zijn. Ook een nieuw product aanschaffen zorgde voor verwarring en werd maar net goedgekeurd terwijl het al aangeschaft was (dit was afgesproken telefonisch). Allemaal erg lange wachttijd en het online systeem was blijven haken, er was iets fout gegaan. Al met al fijn dat de vergoeding goed was gegaan, maar het kostte wel veel tijd en stress.
Gemiddelde score: 6,7
Een verzekeraar als zovelen, maar dan met een lagere prijs.
Gemiddelde score: 6,7
InShared is duidelijk, prijsvriendelijk, maar zou bij problemen met de site klanten wel telefonisch moeten helpen.
Gemiddelde score: 6,7
Tot nu heb ik geen schade geclaimd. Ik heb daar dus geen mening over.
Gemiddelde score: 6,7
Goedkope verzekering. Alleen online. Telefonisch moeilijk bereikbaar maar wat betreft schadeafhandeling in orde. Reisverzekering is beperkt wat betreft dekking.
Gemiddelde score: 6,5
Ik ben er pas één jaar. Afgesloten en gelukkig niet nodig gehad. Ik voelde mij niet 100% zeker bij het afsluiten. Wat betreft de schadevrije jaren, de hoogte van de premie en de rampverhalen van anderen op internet. Als je een fout maakt bij het... Lees verder » aanvragen krijg je gelazer bij eventuele schade. Hiervoor zat ik via een tussenpersoon. Die kon je bellen. Heel slechte ervaringen met Nationale-Nederlanden en goede met ING (allebei andere verzekeringen dan auto). De ervaringen met Nationale-Nederlanden hebben mijn wantrouwen in verzekeraars veroorzaakt.
Gemiddelde score: 6,5
Toen wij stormschade hadden, bleek er opeens hoog eigen risico te zijn (was niet zomaar te vinden op de site toen) en beweerden ze eerst dat we niks vergoed kregen voor onze schutting van tien jaar oud. Ik had echter zelf gevonden dat ze hier de... Lees verder » dagwaarde nog voor moesten geven, dus teruggebeld met deze mededeling en toen kon het opeens wel. Verder prima tevreden, maar die keer met de schutting werd er helaas niet de waarheid gesproken.
Gemiddelde score: 6,4
Ik ben sinds kort klant van InShared, dus kan weging over InShared zeggen. Ik krijg veel mails van ze. Ook reclame. Dat mag wel wat minder.
Gemiddelde score: 6,3
Als de autopremie verlaagd is, moet je er zelf achter komen en vragen om die premie. Bij een schade mis je begeleiding en een 'personal touch'. Heb het idee dat je van alle poliswijzigingen ook niet op de hoogte gesteld wordt: ga een nieuwsbrief beginnen.
P. Kakes
| Gemiddelde score: 5,6
InShared heeft een soort korting die je krijgt als je geen schade claimt. Omdat mij niet duidelijk was of een bepaalde schade vergoed werd, heb ik InShared gebeld om dit te vragen. Bij InShared vinden ze dat dat betekent dat je schade hebt geclaimd, dus dag korting!
Gemiddelde score: 4,9
Onduidelijkheid met invullen. Schuldige was helder, moesten toch eerst eigen bijdrage betalen waarvan maar gezegd bleef worden dat het mogelijk teruggestort zou worden. Lastig medewerker te spreken te krijgen. Bij invulling beoordeling op website... Lees verder » genereert deze zelf een cijfer op basis van een zeer beperkt aantal vragen. Dan krijg je vanzelf een hoog cijfer als je de vragen maar goed stelt. Je staat dan zelf ineens voor het feit dat je bijvoorbeeld een 8 geeft terwijl je dat helemaal niet hebt gedaan, dat komt automatisch uit die paar vragen.
Gemiddelde score: 4,6
Mijn ervaring met verzekeraars in het algemeen is dat je een hoop moeite moet doen om schade vergoed te krijgen en dat ze er vaak onderuit proberen te komen.
Daniel de Beer
| Gemiddelde score: 3,8
Na jaren bij deze verzekeraar zonder ook maar enige claim voelde ik mij toen er laatstelijk lekkage was (on) behoorlijk in de steek gelaten. Bovendien was het kastje en de muur ruimschoots voorhanden. Ik overweeg zelfs een klacht bij de Verzekeringskamer.
J Verberk
| Gemiddelde score: 2,2
Ik heb tot drie keer een schade gemeld bij InShared, maar pas de derde keer legde ze uit dat de schade niet vergoed zou worden. Aangezien het om een behoorlijk bedrag ging en wij geen enkele schuld hadden aan de schade zijn wij niet tevreden over de manier waarop dat afgehandeld is.
Gemiddelde score: 1,4
InShared heeft ons dak na waterschade laten herstellen in 2016. Een jaar later kregen we weer waterschade op precies de plek waar InShared het had laten herstellen. InShared weigerde toen de reparatie uit te voeren en wij mochten zelf voor de kosten opdraaien.
Gemiddelde score: 1,3
Na een aanrijding werd uitsluitend de berger ingeschakeld. Vervangend vervoer werd niet automatisch aangeboden. InShared nam op geen enkele manier contact op. De verzekeraar van de tegenpartij stuurde binnen enkele dagen een brief in verband met... Lees verder » letsel. InShared had de aanrijding als zonder letsel geregistreerd. Ook na meerdere contacten voel ik me weinig geholpen door InShared. De tegenpartij had de volledige aansprakelijkheid.