Interpolis behoort tot de toonaangevende verzekeraars van Nederland. Door onze eigenzinnige aanpak genieten wij grote bekendheid bij het publiek. Onze Glashelder-campagne onderstreept waar Interpolis voor staat: transparantie van de organisatie en de producten. Interpolis maakt verzekeren niet ingewikkelder dan het is. Glashelder bieden wij consumenten en ondernemers inzicht in risico’s waar zij aan bloot staan. Met preventie laten we zien hoe de kans op schade makkelijk kan worden verkleind of voorkomen. Want verzekeren is niet de enige oplossing, zo vinden we bij Interpolis. En voor de risico’s die overblijven en die u niet zelf kunt of wilt dragen, bieden wij concrete en relevante verzekeringsoplossingen. Zo bieden wij verschillende schade- en levensverzekeringen aan via onze partner Rabobank.

https://www.interpolis.nl
2018
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,3 Gemiddeld rapportcijfer
7,3 Algemene tevredenheid
7,3 Klantgerichtheid
7,3 Deskundigheid
7,2 Duidelijkheid
7,2 Vertrouwen
7,5 Contact met verzekeraar
Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

Gemiddelde score: 10
We zijn heel tevreden over Interpolis. Als we ze nodig hebben dan staan ze ons vriendelijk te woord en ze helpen ons heel snel en heel goed. Wij zijn heel tevreden.
H.D. de Wilde
| Gemiddelde score: 9,9
Interpolis zorgt ervoor dat alles tiptop voor elkaar is. Zij communiceert op een heldere en duidelijke wijze zodat ik ook begrijp wat ik gekocht heb en wat de verzekering voor mij doet.
Gemiddelde score: 9,7
Klare taal gebruikt, duidelijk, werd correct geïnformeerd.
Gemiddelde score: 9,4
Ik heb simpelweg een goed gevoel bij mijn keuze van verzekeraar. Ik ben goed ingelicht door mijn bankcontact en ik heb tot nu toe nog geen ergernissen ondervonden in mijn keuze. Als er iets is, heb ik binnen no time een reactie, of dit nu via de mail, telefoon of bankcontact is.
M. Nastaly
| Gemiddelde score: 9,2
Sinds 1983 ben ik verzekerd bij Interpolis voor mijn gehele pakket aan verzekeringen. Tot nu toe altijd tevreden. Een paar keer schade aan mijn auto gehad en dit is netjes afgehandeld.
Gemiddelde score: 9,2
Interpolis luistert naar jou als individueel persoon. Je bent niet zomaar een nummer voor hun en ze helpen waar nodig.
Paul v W
| Gemiddelde score: 9,1
De keren dat wij contact met de verzekeraar hadden, zijn we zeer goed en snel geholpen. Alles was met één belletje geregeld en duidelijk.
Gemiddelde score: 8,8
Duidelijke voorwaarden, concurrerende premie.
Gemiddelde score: 8,8
Als ik vragen heb, kan ik bellen en krijg direct antwoord of ik word teruggebeld. Vragen worden in duidelijke taal beantwoord, telefonisch of schriftelijk.
GCM Govers
| Gemiddelde score: 8,6
Proactief handelen van Interpolis waardeer ik buitengewoon.
Meer lezen »
A. Van Dalen
| Gemiddelde score: 8,6
Compleet, maar wel duur.
Gemiddelde score: 8,5
Schade wordt serieus en goed afgehandeld. Niet te maken gehad met beperkingen, ik mocht zelf aangeven waar ik de schade mocht laten herstellen.
Gemiddelde score: 8,2
Al het contact met Interpolis is vriendelijk en professioneel geweest. Wij hebben altijd deskundig advies gekregen.
Gemiddelde score: 8,1
In eerste instantie ging een wijziging van een verzekering niet goed en waren we dubbel verzekerd. Toen we hier achteraan belden, werd dit wel snel opgelost.
Gemiddelde score: 8,1
Ik werd goed geholpen, duidelijke informatie, heldere verzekering, geen rare addertjes onder het gras, normale premie. Ben tevreden.
Gemiddelde score: 8,0
Interpolis is een goede verzekeraar, heldere uitleg en ruime kennis is aanwezig. Op vragen wordt snel en correct geantwoord.
Gemiddelde score: 7,9
Het is eenvoudig om contact op te nemen, de medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Ik krijg snel een antwoord op mijn vraag.
geen
| Gemiddelde score: 7,9
De bank heeft bemiddeld. Ik dacht dat alles goed geregeld was, maar uiteindelijk bleek bij Interpolis één knopje niet ingeschakeld te zijn waardoor de processen fout liepen. De bank heeft dit samen met Interpolis uitgezocht en heel snel opgelost. Daar ben ik uiterst tevreden over.
Gemiddelde score: 7,8
Interpolis geeft mij, vanwege de service en direct benaderbaarheid, een gevoel van vertrouwen en zekerheid.
Gemiddelde score: 7,8
Tot heden toe altijd goed geholpen door medewerkers van Interpolis.
A.A. Eggebeen
| Gemiddelde score: 7,8
Een betrouwbare partij die duidelijke informatie geeft en afspraken nakomt.
Gemiddelde score: 7,8
Duidelijke communicatie, betrouwbare verzekeraar.
Gemiddelde score: 7,7
Deskundig, klantvriendelijk en duidelijk bedrijf.
Gemiddelde score: 7,6
Duidelijke verzekeringen met goede keuzemogelijkheden. Prijscompetatief. Eenvoudig zelf online inzien en wijzigen verzekering. Voorwaarden behorende bij verzekering graag op basis van gekozen verzekering ook online klaarzetten. Niet zelf laten zoeken.
Gemiddelde score: 7,6
Gesprek en uitleg gehad over aflopen spaaroptimaalverzekering. Duidelijk uitgelegd.
Gemiddelde score: 7,6
Zeer accuraat en snelle service met alles wat je hun vraagt.
Gemiddelde score: 7,5
Ik heb onlangs contact gehad en ben zeer tevreden over de dienstverlener en het advies dat werd gegeven met betrekking tot onze persoonlijke situatie.
Gemiddelde score: 7,5
Ik heb een paar polissen bij Interpolis via de Rabobank vooral vanwege de pakketkorting en het gemak van een maatschappij. De autoverzekering is voor mij het belangrijkste. Als er schade is, wordt dat effectief en deskundig geregeld en zelfs doorverbonden naar het schadeherstelbedrijf.
Gemiddelde score: 7,5
Ik ben wel tevreden over Interpolis, alleen het contact met de bank verliep niet altijd even goed. Door wisseling van systemen werd het er niet duidelijker op.
Gemiddelde score: 7,4
Geen.
R. Klaassen
| Gemiddelde score: 7,4
Ik ben vriendelijk te woord gestaan. De wijzigingen zijn goed doorgevoerd. Het advies kon beter door meer argumenten te geven.
Arno
| Gemiddelde score: 7,3
Ik vertrouw Interpolis meer dan de andere verzekeraars die tegen lagere kosten hun diensten aanbieden. Bij een overlijdensrisicoverzekering is het maar afwachten of de goedkope aanbieder zijn afspraken wel nakomt. En ja, dan ben je er niet meer bij om te helpen.
Gemiddelde score: 7,3
We zijn tevreden over Interpolis. We zijn nu bezig met de rechtsbijstand en zijn zeker tevreden.
Gemiddelde score: 7,2
We hebben de verzekering destijds afgesloten en hebben hier verder geen omkijken meer naar, jaarlijks ontvangen we een duidelijk overzicht.
Gemiddelde score: 7,2
Gelukkig nog weinig mee te doen gehad, maar hoop dat de levensverzekering goed geregeld is voor mijn vrouw als mij wat overkomt.
Gemiddelde score: 7,2
Ik ben enorm geschrokken van de kosten voor een adviesgesprek (750 euro) en sluit het daarom af zonder verder gesprek. Er werd erg aangedrongen op de noodzaak van zo'n gesprek.
Gemiddelde score: 7,1
Ik ben in het algemeen tevreden met Interpolis.
Gemiddelde score: 7,1
Of je tevreden bent over een levensverzekering hangt in grote mate af van de algehele afwikkeling van zaken bij overlijden. Op dit moment ben ik vrij oppervlakkig in mijn oordeel.
Gemiddelde score: 7,1
Laagdrempelige menselijke verzekeraar met helder taalgebruik.
Gemiddelde score: 7,0
Ik heb geen levensverzekering.
Gemiddelde score: 6,9
Via de Rabobank een verplichte levensverzekering afgesloten bij de hypotheek. De bank regelde alles en de premie gaat gemakkelijk automatisch per maand.
Gemiddelde score: 6,8
Voor het overzetten van een pensioen/levensverzekering hadden wij een afspraak met de tussenpersoon via de computer. Via een beveiligde site en telefonisch contact vond de afspraak plaats. Modern maar niet echt persoonlijk. Jammer dat een... Lees verder » persoonlijk contact thuis of bij een bank bijna niet meer gratis mogelijk is. Geeft toch soms een nasmaak als je grote bankgebouwen ziet.
LFW Muijzers
| Gemiddelde score: 6,7
Goede schadeafwikkeling met stormschade en diefstal.
Gemiddelde score: 6,7
Interpolis is een goede en snelle service verlenende verzekering. Maar ik weet niet of ze altijd de goedkoopste zijn.
Gemiddelde score: 6,6
Interpolis werkt helder.
Gemiddelde score: 6,5
Wij zijn bij de Rabobank en die zijn nu eenmaal klant bij Interpolis. Het is voor ons makkelijk om alles op één plek te hebben, niet per se‚ goedkoop. Tot op heden is de service deugdelijk.
Gemiddelde score: 6,4
In die periode werd weinig achtergrondinformatie gegeven wat de verzekering precies inhield. Ook alleen mededeling dat de maandelijkse premie twee keer in de tien jaar fors omhoog ging vanwege de verlaagde rentestand.
Gemiddelde score: 6,2
Zou fijn zijn als Interpolis polissen kan combineren in overzicht op website, ongeacht via welke intermediair deze zijn afgesloten.
Gemiddelde score: 5,5
Ik vertrouw er niet op dat als een van ons komt te overlijden de verzekeraar ook daadwerkelijk tot uitkering over zal gaan.
Gemiddelde score: 5,0
Wat ik jammer vind, is dat ik via de bank deze verzekering moest afsluiten maar na twaalf jaar is er geen feedback meer. Ik denk dat als je rechtstreeks met de verzekeraar contact hebt dat het lijntje korter is.
E. Heidinga
| Gemiddelde score: 4,8
De gemaakte afspraken zijn niet nagekomen. Uitleg waarom het afweek, kon niet gegeven worden. "Zo werkt het systeem" . Bozer kun je me niet krijgen.
E. ter Linden
| Gemiddelde score: 4,6
Heb geen enkel ander contact buiten het betalen van de premie en hopen dat als ik de verzekering nodig heb één en ander goed gaat.
Gemiddelde score: 3,7
Al heel veel maal zijn mij "gouden" bergen beloofd. Steeds ben ik van de koude kermis thuis gekomen en ging de bank met het meeste van mijn geld slepen.
Gemiddelde score: 2,8
Bij verzekeren overheerst bij mij duidelijk het gevoel dat men zo veel mogelijk aan mij wil verdienen. Winst maken staat op 1, de klant op de laatste plek.
E. van Doorn
| Gemiddelde score: 2,5
De mondelinge afspraken zijn niet nagekomen en de vooraf besproken prijsstelling is totaal niet naar waarheid besproken, waardoor we uiteindelijk een veelvoud betalen aangezien we niets anders meer konden regelen.