Klaverblad Verzekeringen biedt al sinds 1850 gewoon goede verzekeringen. Particulieren, zzp’ers en mkb-ondernemers kunnen bij Klaverblad terecht voor een groot aantal schade- en levensverzekeringen. Stuk voor stuk degelijke producten waar de klant écht iets aan heeft en die niet onnodig ingewikkeld zijn. Bij het ontwikkelen van de verzekeringen staat het belang van de klant voorop.

Naast gewoon goede verzekeringen wil Klaverblad ongewoon goede service bieden. Een goede bereikbaarheid en persoonlijk contact vormen daarvoor de basis. Bij Klaverblad geen keuzemenu’s, maar direct een deskundige medewerker aan de lijn.

Als coöperatie draagt Klaverblad graag bij aan een prettige samenleving, bijvoorbeeld door sponsoring van lokale verenigingen, aandacht voor een beter milieu en door verantwoord te beleggen.

https://www.klaverblad.nl
2018
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,5 Gemiddeld rapportcijfer
7,5 Algemene tevredenheid
7,6 Klantgerichtheid
7,5 Deskundigheid
7,5 Duidelijkheid
7,2 Vertrouwen
8,0 Contact met verzekeraar

Reactie van de verzekeraar

We zijn trots op de mooie scores die we voor zowel de branche Schade als de branche Leven hebben behaald.
Wij staan voor uitstekende dienstverlening. Daarom zijn we blij dat we in de reacties van onze klanten die als respondent aan dit onderzoek hebben meegewerkt, terugzien dat onze persoonlijke aandacht voor de klant, onze deskundigheid, duidelijkheid en snelheid worden gewaardeerd.
Om mooie scores te blijven halen, helpen de kritische opmerkingen van onze respondenten ons om te zien wat beter kan en blijven we natuurlijk de volle aandacht geven aan de kwaliteit van onze dienstverlening.