Al sinds 1850 biedt Klaverblad gewoon goede verzekeringen. Particulieren, zzp’ers, mkb- en agrarische ondernemers kunnen bij Klaverblad terecht voor een groot aantal schadeverzekeringen. Stuk voor stuk producten waar de klant écht iets aan heeft en die niet onnodig ingewikkeld zijn. Als coöperatie zetten we het belang van onze leden op de eerste plaats, van productontwikkeling tot hulp bij schade.

Naast goede verzekeringen willen we ook gewoon goede service bieden. We vinden het belangrijk dat we goed bereikbaar zijn. Persoonlijk contact vormt voor ons daarin de basis. Bij Klaverblad geen keuzemenu’s, maar direct een deskundige medewerker aan de lijn.

Als coöperatie draagt Klaverblad graag bij aan een prettige samenleving, bijvoorbeeld door sponsoring van lokale verenigingen, samenwerking met (lokale) goede doelen, aandacht voor duurzaamheid en verantwoord te beleggen.

https://www.klaverblad.nl
2019
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,6 Gemiddeld rapportcijfer
7,5 Algemene tevredenheid
7,7 Klantgerichtheid
7,7 Deskundigheid
7,7 Duidelijkheid
7,4 Vertrouwen
8,0 Contact met verzekeraar

Reactie van de verzekeraar

‘Gewoon goede producten en een ongewoon goede service’, daar werken we elke dag aan. We zijn daarom heel blij met en trots op onze mooie scores. Onze klanten zijn vooral tevreden over de nette en persoonlijke service, duidelijke uitleg, over onze no-nonsensementaliteit en producten. ‘Klaverblad doet wat er gezegd wordt’ was bijvoorbeeld het oordeel van een klant. Dat horen we graag, want dat is precies de bedoeling. We blijven natuurlijk werken aan nog mooiere scores volgend jaar!