Al sinds 1850 biedt Klaverblad gewoon goede verzekeringen. Particulieren, zzp’ers, mkb- en agrarische ondernemers kunnen bij Klaverblad terecht voor een groot aantal schadeverzekeringen. Stuk voor stuk producten waar de klant écht iets aan heeft en die niet onnodig ingewikkeld zijn. Als coöperatie zetten we het belang van onze leden op de eerste plaats, van productontwikkeling tot hulp bij schade.

Naast goede verzekeringen willen we ook gewoon goede service bieden. We vinden het belangrijk dat we goed bereikbaar zijn. Persoonlijk contact vormt voor ons daarin de basis. Bij Klaverblad geen keuzemenu’s, maar direct een deskundige medewerker aan de lijn.

Als coöperatie draagt Klaverblad graag bij aan een prettige samenleving, bijvoorbeeld door sponsoring van lokale verenigingen, samenwerking met (lokale) goede doelen, aandacht voor duurzaamheid en verantwoord te beleggen.

https://www.klaverblad.nl
2020
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,6 Gemiddeld rapportcijfer
7,7 Algemene tevredenheid
7,7 Klantgerichtheid
7,7 Deskundigheid
7,6 Duidelijkheid
7,5 Vertrouwen
8,0 Contact met verzekeraar

Reactie van de verzekeraar

Gewoon goede verzekeringen en een gewoon goede service. Dat is waar we elke dag aan werken en waar we steeds een beetje beter in willen worden.

Daarom zijn we trots op en blij met de mooie scores. De cijfers voor ‘contact met de verzekeraar’ en ‘klantgerichtheid’ springen eruit. Dat klopt goed bij wat we willen: er zijn voor onze leden en hen helpen, zeker als ze schade hebben. Persoonlijk contact vinden we daarin heel belangrijk.

We doen ons best om volgend jaar nog mooiere scores te halen. Uw tips en ideeën zijn altijd welkom!

Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

M. Berendsen
| Gemiddelde score: 9,8
Onze adviseur kijkt iedere keer als er gewisseld wordt van auto of voor de bromfiets een nieuwe verzekering wordt afgesloten of Klaverblad nog steeds de beste en goedkoopste is en dat is hij al zeker een aantal jaren. En we hebben meerdere keren wat... Lees verder » gedeclareerd en dat was ook tot volle tevredenheid van ons. Dus ik kan alleen maar blij zijn met zo'n verzekeraar.
Gemiddelde score: 9,8
Gewoon een goede verzekeraar die doet wat hij belooft.
anja van de berg
| Gemiddelde score: 9,4
Klaverblad is een goeie verzekering Maar als je gaat scheiden en de verzekering moet gesplitst worden plus een nieuwe adres dat word lastiger dat is niet 1-2-3 gedaan.
Sanne
| Gemiddelde score: 9,3
Schaden worden snel afgehandeld. Je wordt vriendelijk te woord gestaan.
Gerard Hoogendoorn
| Gemiddelde score: 9,2
Mijn voorkeur gaat uit naar het werken met een onafhankelijk tussenpersoon. Het administratiekantoor van dit kleine bedrijfje doet meerdere financiële zaken voor ons (particulier). Zij weten de verzekeringsportefeuille goed af te stemmen op onze... Lees verder » persoonlijke wensen. Vragen met betrekking tot het reizen in de coronatijd werden adequaat beantwoord en voorzien van duidelijke adviezen. Ook al waren die niet altijd in ons voordeel. Je weet waar je aan toe bent. Ik zou iedereen willen adviseren via zo'n tussenpersoon te werken.
Gemiddelde score: 8,9
Heb afgelopen jaren verschillende Schades gehad, alle zijn zonder problemen opgelost ook de Schade betalingen waren correct en snel.
Gemiddelde score: 8,9
Duidelijke omschrijvingen en goede prijs voor wat er verzekerd is. Bij vragen zijn ze goed bereikbaar en beantwoorden alles netjes en in duidelijke taal.
Gemiddelde score: 8,9
Klaverblad is duidelijk en via mijn tussen persoon weet ik dat alles goed geregeld is.
Gemiddelde score: 8,9
Alles is goed geregeld. Geen discussies, geen gedoe.
Gemiddelde score: 8,8
Ik heb weinig contact gehad met Klaverblad, maar wat ik heb ontvangen (brieven ed..), was heel duidelijk. Ik heb geen klachten.
Meer lezen »
Gemiddelde score: 8,6
Een verzekeraar dicht bij huis.
H. Bouwhuis
| Gemiddelde score: 8,6
In al de jaren dat ik Klaverblad één keer nodig had hebben zij mij uitstekend geholpen.
a.van Houtum
| Gemiddelde score: 8,5
Goede verzekeraar duidelijk in afspraken en goede prijs verhouding.
Rose M. Van Asselt
| Gemiddelde score: 8,4
6 jaar geleden bij Klaverblad mijn huis, opstal en dergelijke verzekerd. Nadien nooit contact gehad omdat dit niet nodig is geweest.
Lana
| Gemiddelde score: 8,4
Zeer goede service en duidelijk wbt de verzekeringen.
Gemiddelde score: 8,2
Erg fijne verzekeringsmaatschappij. Nooit problemen mee gehad.
N. Ouwendijk
| Gemiddelde score: 8,2
Ik heb een goed gevoel over Klaverblad Verzekeringen. De paar keren dat we ze nodig hebben gehad is alles netjes en duidelijk afgehandeld. Daarnaast wordt geprobeerd om begrijpelijk te maken wat er wel of niet is gedekt.
Carl de Held van CARL - kapper & barbier - uit Kat
| Gemiddelde score: 8,2
Super kundig en duidelijk tussenpersoon.
Gemiddelde score: 8,0
De Schade werd niet vergoed dus er was geen vervolg.
Gemiddelde score: 8,0
Ik ben helemaal tevreden over Klaverblad. Ik heb weinig met ze te maken, maar als ik een e-mail of brief ontvang, is die duidelijk en ik kan op de website terugvinden wat er wel gedekt is en wat niet.
Gemiddelde score: 8,0
Wij hebben Schade aan de auto gehad (niet onze schuld) en zijn perfect geholpen door onze financieel adviseur.
Gemiddelde score: 8,0
Klaverblad is makkelijk te benaderen voor vragen en wijzigingen. Ze geven duidelijke informatie en doen wat ze beloven.
Ronald
| Gemiddelde score: 8,0
Online afsluiten verliep duidelijk en snel. Bij een later telefonisch contact werd ik zonder doorverbonden te worden vriendelijk te woord gestaan waarbij er een heldere toelichting gegeven werd.
Gemiddelde score: 8,0
Verzekeren blijft een gedoe maar bij Klaverblad word ik altijd heel menselijk en begripvol geholpen.
Gemiddelde score: 8,0
Prima verzekeraar, no nonsens, goed bereikbaar.
M. Riesenbeck
| Gemiddelde score: 8,0
Het is een no-nonsense verzekeraar. Ik vind het feit dat je niet door een heel menu hoeft als je belt naar gewoon iemand aan de lijn krijgt erg prettig.
Lapiz
| Gemiddelde score: 7,9
Deze verzekeraar heeft mij goed geholpen toen mijn auto total loss was. Was goed bereikbaar, doordat ik daar een vast contactpersoon had. Deze man dacht en leefde met me mee, heel fijn menselijk.
Gemiddelde score: 7,9
Iedere situatie is uniek hoe het dan zit met de verzekering is dan vaak niet eenduidig.
Gemiddelde score: 7,9
Contact loopt via bewindvoerder beschermingsbewind, zou handiger zijn rechtstreeks te communiceren.
R.Crutzen
| Gemiddelde score: 7,8
Bij Schade alles goed geregeld via tussenpersoon.
Gemiddelde score: 7,8
No nonsense verzekering die bij Schademeldingen niet gelijk in allerlei bochten kronkelt, maar, in overleg, zorgt, voor een goede Schade afhandeling.
Gemiddelde score: 7,7
De verzekering kwam goed uit testen. Ik heb dan ook 2 fietsen verzekerd via Klaverblad. Ging moeiteloos. Gelukkig heb ik ze nog niet nodig gehad dus een beoordeling over afhandelen van Schades kan ik niet geven. Is natuurlijk wel het belangrijkste onderdeel.
Gemiddelde score: 7,3
Klaverblad heeft duidelijke voorwaarden. Is ook goedkoop na een tijdje geen Schade te hebben. RuitSchade wordt zonder problemen vergoed. Overigens is het jammer dat je bij WA + Casco niet kunt kiezen voor wel/geen autoruit verzekering. De autoruitverzekering zit er standaard bij in.
Gemiddelde score: 7,1
We hadden aanvankelijk wat moeite het juiste telefoonnummer te vinden dat we buiten kantoortijden moesten bellen, maar toen we dat eenmaal gevonden hadden werden we erg vriendelijk geholpen.
A van der hoek
| Gemiddelde score: 7,0
Duidelijke uitleg, overzichtelijke polis en als er iets niet begrijpend is dan staan ze je netjes te woord.
Gemiddelde score: 6,9
Zoals de reclame is van Klaverblad verzekeringen heb ik het tot nog toe ook ervaren. Ze zijn menselijk. Dat kan je niet van iedere verzekeraar zeggen.
B. Pels
| Gemiddelde score: 6,8
Toen ik mijn huis kocht, zat daar een verzekering bij. Ik heb die nooit nodig gehad, dus kan ik ook niet zeggen hoe Klaverblad met claims omgaat. De brieven zijn duidelijk, Dat wel.
M.Hollander
| Gemiddelde score: 6,6
Afsluiten gaat vrij simpel, is niet de goedkoopste maar wel een paar voorwaardes zoals vrije keuze van Schadehersteller is voor mij wel belangrijk. Contact is er nog weinig geweest behalve over premie stijging en bepaalde dekkingen.