De wereld om ons heen verandert continu. Coöperatie Univé biedt daarin de zekerheid van elkaar helpen. Dat doen we met 2.700 medewerkers voor 1,6 miljoen leden met ruim 4 miljoen verzekeringen. Dichtbij vanuit onze 110 winkels, maar ook met onze digitale dienstverlening. Goed voor 4,4 miljoen pageviews, maken op onze website maandelijks 550.000 unieke bezoekers gebruik van Univé’s online services. In dezelfde periode ervaren 70.000 unieke klanten het gemak van digitale service via onze Univé App.

We willen met elkaar risico’s voorkomen, gevolgen beperken en alleen verzekeren wat echt nodig is. Daarom bieden we preventiediensten en keuzevrijheid in verzekeringen. We zorgen ook voor persoonlijk advies en hulp, altijd dichtbij. Samen met onze adviseurs, juristen en ons netwerk van partners. Onder andere op het gebied van wonen, werken, reizen, zorg, mobiliteit en ondernemen.

Wij zijn Univé, wij zijn van onze leden en wij zijn van elkaar helpen. Vanuit die doelen investeren we ook in lokale, maatschappelijke en sportieve initiatieven. Daarom zeggen wij: Daar plukt ú de vruchten van.

https://www.unive.nl
2019
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,7 Gemiddeld rapportcijfer
7,9 Algemene tevredenheid
7,7 Klantgerichtheid
7,7 Deskundigheid
7,6 Duidelijkheid
7,8 Vertrouwen
8,0 Contact met verzekeraar

Reactie van de verzekeraar

Als regionaal gewortelde coöperatie staat Univé dichtbij haar leden. Niet alleen fysiek met regionale winkels, maar ook via telefoon, WhatsApp, e-mail, live chat en onze social mediakanalen willen we hen zo persoonlijk mogelijk te woord staan en helpen. Door onze klantreizen te analyseren en continu te luisteren naar de feedback van onze leden, slagen we erin onze dienstverlening doorlopend te verbeteren. We zijn trots op onze adviseurs, schadebehandelaars en andere collega’s die klantcontact onderhouden. Zij zorgen iedere dag voor een hoge klantwaardering en de stijging van Univé op ranglijst van Verzekeraars In Beeld is dan ook aan hen te danken.