VvAA is een ledenorganisatie en dienstverlener die opereert in het hart van de gezondheidszorg, ’in dienst van’ zo’n 120.000 professionals: medici, paramedici, studenten voor die beroepsgroepen en zorgondernemingen. VvAA biedt hen verzekeringen, financiële diensten, juridisch advies, praktijkadvies, belastingadvies, vestigingsbegeleiding, financiële planning, carrièrebegeleiding, opleidingen, toegang tot het innovatieve platform Mobile Doctors, een eigen reisbureau ‘QualityTime’ en ‘Arts en Auto’, het maandelijkse magazine. Naast de individuele professional biedt VvAA ook dienstverlening voor zorgondernemingen zoals onder andere consultancy, praktijkfinanciering, risicomanagement, zakelijke advisering en opleidingen & teamcoaching. VvAA is gevestigd in Utrecht en heeft regiokantoren in het land. Meer informatie is te vinden op www.vvaa.nl.
VvAA staat ervoor dat datgene wat wij leveren de hoogste toets der kritiek kan doorstaan. Leden van VvAA mogen rekenen op diensten die hen écht verder helpen en waar zij niet alleen op korte termijn de vruchten van plukken. Uit verschillende klanttevredenheidsonderzoeken blijkt dat leden dit zeer positief waarderen.
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
8,1 | Algemene tevredenheid |
8,0 | Klantgerichtheid |
7,9 | Deskundigheid |
7,7 | Duidelijkheid |
8,0 | Vertrouwen |
7,8 |
Contact met verzekeraar |
Reactie van de verzekeraar
Om als ledenorganisatie tot de absolute top binnen de verzekeringsbranche te blijven behoren en het collectief van leden optimaal te blijven bedienen, blijft VvAA processen verbeteren en leren van feedback. Marcel Weijman, manager VvAA Schadeservice: “We benaderen onze leden actief als ze aangeven dat er iets niet volgens verwachtingen verliep. We gebruiken de ontvangen feedback om binnen afdelingen verbeteringen door te voeren en wellicht nog belangrijker is dat we de samenwerking tussen afdelingen sterk verbeteren.”
Neemt de druk bezette zorgprofessional de tijd en de moeite om ons van feedback te voorzien? Dan laten we in gedrag zien dat we ook echt iets doen met de feedback. Dat is geen lege belofte, kijk maar eens op de rubriek “Wat kan beter en zijn we nu mee aan de slag?” op onze website”
- Hoog-Laag
- Laag-Hoog