Iedereen denkt wel eens na over zijn afscheid: welk liedje op de uitvaart, koffie met cake of een borrel. Gedurende uw leven geeft u waarschijnlijk verschillende antwoorden op deze vragen.

Onze uitvaartverzekering is flexibel en dagelijks aan te passen aan uw veranderende laatste wensen. U kiest zelf hoe u de verzekering uitgekeerd wilt hebben, in geld en/of in het vergoeden van de kosten van de uitvaart. Het is mogelijk om de verdeling van het verzekerd bedrag te wijzigen of het bedrag te verhogen of te verlagen.

Daarnaast biedt dit product een voorschot tot maximaal 50% van het verzekerde bedrag in geld. Dit kan wanneer iemand terminaal ziek is. Dit voorschot kan gebruikt worden om bijvoorbeeld extra zorg in te kopen.

Meer voordelen:

  • 100% keuzevrijheid voor een uitvaartverzorger
  • Kinderen tot 21 jaar (gratis) mee te verzekeren
https://www.yarden.nl
2019
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
5,9 Gemiddeld rapportcijfer
5,7 Algemene tevredenheid
5,8 Klantgerichtheid
6,3 Deskundigheid
5,9 Duidelijkheid
5,5 Vertrouwen
Contact met verzekeraar
Dit cijfer ontbreekt omdat in het panel het aantal klanten dat recentelijk contact heeft gehad met de verzekeraar te laag is

Reactie van de verzekeraar

Yarden herkent en betreurt de onderzoeksresultaten. In de periode van dit onderzoek hebben wij bij 380.000 klanten met een Yarden pakketpolis een ingrijpende maatregel aangekondigd. Deze maatregel, en de vele vragen die hier uit voortkwamen, hebben gezorgd dat wij niet de dienstverlening konden leveren die klanten van ons gewend zijn. Wij willen benadrukken dat deze onderzoeksresultaten een momentopname zijn. Ze zijn niet representatief voor de dienstverlening die klanten normaal gesproken van ons mogen verwachten.

Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

J. Altena
| Gemiddelde score: 8,9
Ons gezin heeft tot nu toe (gelukkig) geen beroep op Yarden hoeven te doen bij sterfgevallen. Dus is mijn gevoel en/of mening niet door persoonlijke ervaringen gekleurd, maar uitsluitend gebaseerd op de informatie die Yarden per post of via haar (gewaardeerde) magazine ons geeft.
Gemiddelde score: 8,6
Prima medewerker van Yarden, duidelijk en transparant over verzekering.
L. Dix
| Gemiddelde score: 8,5
Duidelijke en concrete antwoorden op de vragen uit mijn mail. Snelle reactie.
Gemiddelde score: 8,2
Website is duidelijk. En wat niet duidelijk is, wordt goed door medewerker uitgelegd.
Gemiddelde score: 8,2
Hebben zeer correct en goed gehandeld bij het overlijden van onze moeder eind 2017.
F.M.A. Verheijden
| Gemiddelde score: 8,0
Ik ben heel tevreden over Yarden. Ze zijn discreet en stellen je gerust en nemen heel veel geregel uit handen en dat is wel heel fijn daar jezelf wel eens dingen wilt vergeten in bepaalde omstandigheden.
L. Verhulst
| Gemiddelde score: 8,0
Ik kan niet beoordelen hoe ze zijn voor mij want dat weten je nabestaanden pas na mijn dood. Maar zo heb ik wel ervaren hoe Yarden de begrafenis van mijn vader heeft geregeld en dat was gewoon goed.
j mol
| Gemiddelde score: 8,0
Ik heb deze verzekering afgesloten en gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken. Ben tevreden met wat ik heb afgesloten voor een redelijke prijs. Als ik zo'n verzekering nog eens af zou moeten sluiten of adviseren, zou ik deze rechtstreeks bij... Lees verder » Yarden afsluiten en niet meer via tussenpersoon, dit kost me 72 euro per jaar.
Gemiddelde score: 8,0
Bij Yarden heb ik alleen een uitvaartverzekering lopen en deze hoop je eigenlijk niet nodig te hebben en is derhalve ook geen topprioriteit. Recentelijk is Yarden wat negatief in het nieuws geweest, maar is in alle commotie rustig gebleven en heeft... Lees verder » helder en duidelijk de situatie uitgelegd waarna de storm is gaan liggen, hetgeen aangeeft dat het een betrouwbare partij is.
Gemiddelde score: 8,0
Bij Yarden hadden wij gelijk een goed gevoel. Het was duidelijk hoe de verzekering in elkaar stak en de maandelijkse kosten waren ook goed voor ons budget.
Meer lezen »
J. K.
| Gemiddelde score: 7,5
Er kwam mij ter ore dat er problemen zouden zijn bij Yarden met betrekking tot de dekking van de verzekeringen. Na het controleren van de informatie blijkt het te gaan om uitvaartverzekeringen in natura, en niet de koopsompolissen zoals ik die heb. Maar toch, niet fijn.
Gemiddelde score: 7,1
In het verleden meermaals goede ervaringen met Yarden opgedaan. Is even afwachten hoe dit zich in de toekomst ontwikkelt gezien hun financiële positie.
Gemiddelde score: 7,0
Ik kreeg een brief over mijn eerste afgesloten polis dat die niet meer voldoende dekking gaf. Dit was zoveel jaren geleden ook al het geval. Toen heb ik een extra wel dekkende polis erbij genomen en na het laatste nieuws bleek deze nog gewoon de... Lees verder » volledige dekking te geven. Dus wel netjes dat ze deze info gaven en het netjes ook nog na mijn telefoontje even uitgelegd hebben.
B. Kats
| Gemiddelde score: 7,0
Ik heb een uitvaartverzekering afgesloten zodat mijn kinderen niet voor de kosten en dergelijke van mijn crematie opdraaien.
Gemiddelde score: 6,8
Hebben we een goede dekking straks bij regelen van de uitvaart? Hopelijk is dat ver weg, maar er kan veel wijzigen de komende jaren. Laatst een brief gehad wat onrust bracht. Waarschijnlijk niet alles gedekt. Je wilt nu leven en sparen voor je dood, maar je geen zorgen hoeven maken.
Gemiddelde score: 6,7
Heb weinig te maken gehad met Yarden. Wel een brief gehad geloof ik over de indexering van de vergoeding bij overlijden. Die was duidelijk.
Gemiddelde score: 6,7
Heb altijd een goed gevoel gehad bij Yarden, mijn mening is wel enigszins gewijzigd na de berichten van de afgelopen tijd. Ook het zwijgen van de kant van Yarden over de gang van zaken heeft niet goed gedaan. In de media verschenen allemaal... Lees verder » berichten dat Yarden geen goede financiële dekking meer had, maar als je dan op de site keek of op Facebook stond er helemaal niets over deze berichten op de site. Vervolgens krijg je paar maand later een brief in de brievenbus dat de polis ineens is gewijzigd. Dat terwijl we al jaren premie hebben betaald! Slechte communicatie.
Gemiddelde score: 6,6
In de periode dat ik een verzekering moest afsluiten, moest ik zelf alles uit zoeken. Als ik iemand wilde spreken voor meer duidelijkheid kon ik wel bellen. Maar het liefst hadden ze dat je een afspraak zou maken waar voor je mocht gaan betalen. Ik... Lees verder » zit alleen bij ze omdat je het moet hebben en ze bekend waren in mijn omgeving.
Gemiddelde score: 6,5
Ik betaal mijn premie, maar heb nog nooit contact gehad.
Gemiddelde score: 6,5
De verzekering is duidelijk. Op mijn 18e al een uitvaartverzekering afgesloten. Na een jaar of vijf werd ik gebeld: het verzekerde bedrag is niet voldoende voor een begrafenis. Door inflatie zal dit betekenen dat ik een steeds hoger bedrag moet... Lees verder » verzekeren. Dan rijst mijn vraag: wat heb je dan aan een verzekering, als je niet verzekerd bent dat de uitvaart ook daadwerkelijk kan worden betaald?
RV
| Gemiddelde score: 6,3
In het nieuws hoor je dingen over dat de uitvaartverzekering schijnbaar lang niet alles meer dekt, maar ik heb me daar eerlijk gezegd niet verder in verdiept.
Gemiddelde score: 6,0
Ik kan eigenlijk weinig zeggen, ik ben gewoon bij Yarden zodat als ik doodga er iets geregeld kan worden, maar ik ben daar helemaal niet mee bezig verder, dus heb nooit contact en denk er nooit over na.
G van der Heide
| Gemiddelde score: 5,9
Ik vind Yarden een onbetrouwbare verzekeringsmaatschappij wat betreft de uitvaartverzekering. Nu veranderen ze weer de polis terwijl wij al vanaf 1955 betaald hebben. Misschien moeten ze eens nadenken over hoe het komt dat er tekorten zijn ontstaan.... Lees verder » De dure kleding die men draagt en de hoge salarissen die de directie opstrijkt, kan best wat minder. Als je een polis koopt en dat deze daarna wordt veranderd, vind ik onbetrouwbaar. Het is dat afkopen niet rendabel is en maakt dat je wel bij Yarden blijft, anders zocht ik iets dat wel betrouwbaar is.
H.J. Dijksman
| Gemiddelde score: 5,6
Toen alles nog AVVL was, kon ik erg vertrouwen in mijn verzekering. Toen alles groter en meer moest worden, ging het fout en sindsdien liep alles achteruit. Daarom mijn verzekering opgezegd en ik ben naar een andere verzekeraar overgestapt.
Gemiddelde score: 5,6
Het is zeer verwarrend dat Yarden in eerste instantie meldt dat de naturapakketten worden omgezet, maar jaren later meldt dat dit niet gelukt is. Maakt Yarden een ondeskundige verzekeraar.
Gemiddelde score: 5,6
Mij is niet duidelijk waarom Yarden spreekt over "verzekerde waarde" en "verzekerd bedrag". Het één staat in de polis, het ander op de persoonlijke webpagina. Transparant is het niet te noemen.
Gemiddelde score: 5,5
Ik heb geen contact met Yarden gehad, of ben ze nodig geweest.
Gemiddelde score: 5,5
Heel lastig om in te loggen op de website. Slechts een adreswijziging doorgeven duurde enorm lang. Daarvan nog steeds (drie weken na dato) geen bevestiging.
Gemiddelde score: 5,4
Na de laatste brief van Yarden over de hoogte van de uitkering bij een uitvaart is bij mij het ongemakkelijke gevoel dat ik heb bij uitvaartverzekeringen alleen maar toegenomen. De uitkeringen zijn veel lager dan dat ze zouden zijn. En dat komt niet door wanbeleid van de klanten.
Gemiddelde score: 5,4
Ik heb wel een verzekering bij Yarden, maar behalve zo nu en dan een brief is er geen contact en wordt er ook geen contact gezocht door Yarden.
GJ Hulleman
| Gemiddelde score: 5,3
De verzekeraar neemt de vrije hand om verzekering niet meer volgens de polisregels uit te voeren. Dit voelt zeer krenkend en stelt mij als oudere voor grote problemen. Op mijn leeftijd kan men zich niet meer extra verzekeren. Ik ben 70 jaar, probeer het maar.
H.A.Hallie
| Gemiddelde score: 5,3
Over het algemeen was ik best wel tevreden over Yarden en mijn verzekering. De onlangs doorgevoerde wijziging in de voorwaarden van de naturapolis heeft het vertrouwen echter danig geschaad.
Gemiddelde score: 5,2
Slechte beoordeling, uitvaartverzekeringen zijn niet dekkend, een verkeerd beleid dus.
Gemiddelde score: 5,0
Ik heb naar aanleiding van het overlijden van mijn vader in mei een nog slechter gevoel aan Yarden overgehouden. Dat gaat niet over mijn eigen verzekering, maar die van mijn ouders en die van mij is op hetzelfde moment afgesloten in 1975. Toen was... Lees verder » alles nog duidelijk, nu gaat het niet meer om de persoon, maar om het feit dat Yarden zo goedkoop mogelijk van de polis af wil. Slecht gevoel, vervolgens krijgen wij in juni een brief met daarin de "afkoopsom" mocht je komen te overlijden. Ik vind het eigenlijk schandalig zoals Yarden met zijn "klanten" om gaat. Heb er eigenlijk geen goed woord voor over. We zitten erbij, we blijven erbij, want het uit te keren bedrag is altijd nog een stuk hoger dan de afkoopsom, maar ben zeker zeer teleurgesteld in de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid van Yarden.
H.E.J.Maatjes
| Gemiddelde score: 5,0
Ik probeer een wijziging door te voeren, maar dat lukt maar niet. Als ik vragen stel via mail krijg ik automatische antwoorden waar ik niets mee kan. Vraag ik bel mij dan op lukt ook niet, dus het vertrouwen is niet goed. Hoop dat deze actie niet... Lees verder » door een machine wordt geanalyseerd, maar door een nadenkend persoon.
Gemiddelde score: 5,0
Teleurgesteld over de manier hoe Yarden met onze polissen is omgegaan.
Gemiddelde score: 5,0
Mijn dochter en haar gezin hebben verzekeringen afgesloten waar Yarden na een x aantal jaren de voorwaarden eenzijdig gaat wijzigen aangezien ze zelf in een moeilijke financiële staat verkeren. Hiervoor bezwaren ingediend.
M. Buijs
| Gemiddelde score: 4,7
Slechtnieuwsberichten. Onduidelijk. Slechte ervaring met familielid.
Gemiddelde score: 4,7
Vorig jaar heb ik nog eens geïnformeerd naar mijn verzekering, omdat ik dacht dat ik premievrij moest zijn. Ik had echter nog een extra verzekering afgesloten, omdat de eerste ontoereikend zou zijn. Het meisje dat ik aan de lijn kreeg, reageerde op... Lees verder » een verveelde, ongeïnteresseerde manier. Ik ben al vanaf mijn 21e bij hen verzekerd en als ik zie wat het mij oplevert, is dat bar weinig.
Gemiddelde score: 4,6
Niet nakomen van destijds gemaakte afspraken.
Gemiddelde score: 4,6
Heb tot nu toe alleen maar premie betaald en er verder nog niet mee te maken gehad! Maar afgaande op de berichten in de pers, weet ik niet zo goed wat ik nu van Yarden kan verwachten.
Nathan R. Koppe
| Gemiddelde score: 4,5
Reacties duren heel lang en de toon is meer die van een uitkeringsinstantie.
A.Duijm
| Gemiddelde score: 4,5
Wij hebben nooit contact. In 2010 zijn de uitvaartverzekeringen afgesloten. We betalen elke maand, maar nooit meer iets van gehoord. Geen idee hoe het staat met de verzekering. Hier mag wel wat meer mee gedaan worden.
L de Jong
| Gemiddelde score: 4,4
Lang geleden sloten mijn ouders een uitvaartverzekering voor mij af bij de Arbeiders Vereniging voor Verbranding van Lijken. Een naturaverzekering die niet uitbetaalt, maar waarvoor mettertijd mijn crematie verzorgd zal worden. Deze verzekering is,... Lees verder » ook weer geruime tijd geleden, vanuit Yarden, de commerciële opvolger van de AVVL, omgezet in een verzekering die uitbetaalt. Sindsdien word ik geregeld gebeld door Yarden dat ik mijn verzekering uit moet breiden, omdat mijn huidige verzekering onvoldoende is om een crematie van te betalen. AVVL/Yarden komt zijn indertijd aangegane afspraak dus niet na. Hun financiële toestand blijkt inmiddels ook niet zo solide te zijn. Ik heb daarom zelf maar een bedrag opzij gezet voor een eventuele crematie. Wel zo handig, want mocht ik in de toekomst in armoede geraken dan kan ik dat bedrag gebruiken voor mijn levensonderhoud en me 'van de armen' laten cremeren.
Gemiddelde score: 4,2
Wij zijn onaangenaam verrast door het nieuws dat de uitvaartverzekering van mijn partner door een fout van Yarden niet langer volstaat voor een uitvaart. We constateren dat Yarden geen enkel initiatief neemt om met ons te zoeken naar een gepaste... Lees verder » oplossing voor dit probleem. Dit terwijl mijn partner als sinds zijn kindertijd - eerst via zijn ouders, later zelfstandig - betaalt voor zijn uitvaartverzekering. Voor deze houding van Yarden kunnen we geen waardering opbrengen. Vandaar onze negatieve beoordeling.
Gemiddelde score: 4,2
Ik sloot een uitvaartverzekering af met een vast pakket aan dienstverlening. Door financieel wanbeleid kan de verzekeraar deze afspraken niet meer nakomen en daalt de waarde van mijn pakket met duizenden euro's. Belachelijk!
Heusschen
| Gemiddelde score: 4,1
Bij oversluiten van verzekering kwamen wij bedrogen uit.
H.Couveld
| Gemiddelde score: 4,0
De financiële problemen bij Yarden, en daardoor het wijzigen van de voorwaarden zodat er minder wordt betaald bij een uitvaart. Ik voel me een beetje belazerd!
Gemiddelde score: 3,8
In verband met de laatste wijzigingen krijgt Yarden een onvoldoende van mij.
Gemiddelde score: 3,8
Via via zijn we indertijd bij Yarden terechtgekomen. Hebben zowel voor ons als echtpaar als voor onze kinderen Yarden-polissen gesloten. Heb me nooit bewust zorgen gemaakt over de (financiële) situatie van de verzekering, maar verwijt de... Lees verder » (bestuurder) van de maatschappij op dit moment: a. dat we via de media in eerste instantie op de hoogte gesteld werden van de problemen die er waren en pas daarna van de maatschappij zelf, b. dat men de situatie moet hebben zien aankomen, maar blijkbaar op de handen is blijven zitten totdat het te laat was. Als verzekerde moet je nu zorgen dat je de juiste aanvulling kunt regelen en financieren, wat voor ons gelukkig mogelijk is. Hoop wel dat er een soort noodfonds van Yarden is, opdat gedupeerden, die nu aantoonbaar geen fatsoenlijke uitvaart kunnen financieren, ondersteund kunnen worden.
Gemiddelde score: 3,7
Een halfjaar geleden Yarden gebeld in verband met het sluiten van een nieuwe verzekering of koopsom. De medewerkster van Yarden was zeer onvriendelijk en stond mij eigenlijk niet te woord. Er was schijnbaar bij Yarden iets aan de hand!
B.Vreezen
| Gemiddelde score: 3,7
Yarden heeft zijn verzekerden verbaasd door eenzijdig de verzekering drastisch te wijzigen en te verlagen.
A van Gils
| Gemiddelde score: 3,6
Komt negatief over in het nieuws. Geeft vervolgens weinig informatie aan de klant.
P. Hoeben
| Gemiddelde score: 3,5
Mijn mening over Yarden is nu heel negatief sinds bekend is dat mijn polis wordt omgezet zonder dat ik hier inspraak kan hebben.
Gemiddelde score: 3,0
AVVL was de voorloper van Yarden Uitvaartverzekeringen. Bij de overgang klonk alles "halleluja", maar gaandeweg werd het minder. Ook werd ik diverse malen ongevraagd benaderd over verhogen van mijn verzekering, ondanks dat het een vast pakket was en... Lees verder » ik dat ook heb aangegeven. Toen werd het pakket opeens gewijzigd en moest er voor van alles worden bijbetaald (bij twee crematies - van mijn ouders - meegemaakt). Op een gegeven moment kreeg ik bericht dat "het pakket" was omgezet in een vast bedrag en was het niet voldoende dan diende er bijbetaald te worden (ook als het alleen maar betrof wat in het oude pakket was verzekerd). De afgelopen tijd was er van alles over Yarden te lezen in de kranten en te horen/zien op radio en tv. Ook ontving ik brieven over "mijn pakket". Je weet nu niet waar je aan toe bent, hebt 40 jaar lang iedere maand premie betaald en gedacht dat daarmee alles geregeld was. Bij de betreffende twee crematies ook meegemaakt dat de crematie niet verliep zoals afgesproken en ook niet naar tevredenheid. Op de dag van de ene crematie was er op eens een andere uitvaartbegeleider - die daarna ontslag kreeg - en bij de andere crematie werden we ook geconfronteerd met een andere begeleider dan die waarmee we de gesprekken hadden gehad en afspraken hadden gemaakt. In de jaren dat de AVVL nog bestond heb ik ook diverse crematies meegemaakt. Die waren keurig geregeld.
Gemiddelde score: 2,7
De waarde van onze verzekering is gedaald van een naturaverzekering naar een financiële dekking voor een bepaald bedrag.
J de Heide
| Gemiddelde score: 2,7
Wij zijn bij Yarden terecht gekomen nadat AVVL het heeft over gedaan. Ik vind nog steeds dat wij opgelicht worden. Het is al jaren afbetaald en door sleutelmanagement zijn klanten de dupe.
Gemiddelde score: 2,5
Enige tijd geleden wilde ik mijn account bij Yarden openen. Dat bleek onmogelijk. Ik kreeg geen behoorlijke aanwijzingen over hoe dat dan wel kon. Ik gaf het dus maar op. Pas veel later probeerde ik het opnieuw, toen lukte het, maar mijn... Lees verder » ontevredenheid blijft. Daar achteraan kwam het bericht over het bijna-faillissement van Yarden en de consequenties daarvan. Ik ben dus niet bepaald enthousiast over mijn verzekeraar.
Gemiddelde score: 2,5
Yarden gaat zijn beloften niet nakomen en dekt in de toekomst niet wat afgesproken is bij afsluiting van de polis. In 2014 hebben wij na een enorme rel gemaakt te hebben, gekregen wat ze beloofd hadden én waar wij altijd voor betaald hadden. Voor... Lees verder » mijn andere ouder hebben we op papier gekregen dat hij ook nog de verzekering blijf houden waar hij altijd voor betaald heeft, maar voor mij is het helaas pindakaas en komt er een fooi bij overlijden. Ik vind het erg verdrietig voor mijn ouder dat dit direct na een overlijden tot bijna een juridisch gevecht moest komen. Vijf jaar later is er nog geen echte geruststelling dat Yarden zich nu wel aan zijn beloften gaat houden. Heel jammer.
A.J. Hesdahl, Deventer
| Gemiddelde score: 2,4
Dekking afgesproken. Na bijna 40 jaar premiebetaling wordt opeens de dekking aangepast. Nu moet ik gaan bijverzekeren. Nu nog! Gewoon een zeer onpersoonlijke brief met: "jammer maar je hebt pech".
Marcel van Buuren
| Gemiddelde score: 2,2
Bedriegers! Van AVVL naar Yarden is pure diefstal gebleken. Inkopen voor vast eenmalig bedrag voor een pakket. Laat me niet lachen. Nabestaanden worden opgezadeld met het bedrog van managers. Zelf sparen had hoger rendement opgeleverd en meer ontzorging voor nabestaanden.
Gemiddelde score: 2,1
Ik wacht al zes weken op een antwoord op mijn vraag, terwijl in de mail staat dat het twee weken kan duren. Vervolgens gebeld, maar wordt ook weer teruggebeld, is nog niet gebeurd.
J. Verhoogh
| Gemiddelde score: 2,0
Mijn man is terminaal en we zullen dus op korte termijn aanspraak op de verzekering moeten maken. Omdat de bestaande polis niet duidelijk was, heb ik contact gezocht. Ik heb geen duidelijke antwoorden gekregen over de dekking. Toen ik eindelijk... Lees verder » begreep wat er vergoed gaat worden, kregen we ineens nieuwe polissen. We waren onderverzekerd en er is nooit een voorstel gedaan om het verzekerd bedrag te verhogen. Toen we een consulente lieten komen, waren wij haar laatste klant van haar laatste werkdag. De uitvaartwensen zou ze in het digitale dossier zetten maar dat heeft ze nooit gedaan. Voor het bekijken van mijn Yarden moest ik weer contact opnemen, want het was totaal onduidelijk met welke gegevens ik moest inloggen. Ik ben helemaal klaar met Yarden.
Ron Veldhuizen
| Gemiddelde score: 2,0
Ik vind het zeer slecht dat Yarden hun fouten afschuiven op hun klanten door hen meer te laten betalen. Ik weet nu niet of wij wel bij Yarden moeten blijven.
Gemiddelde score: 1,9
Ongevraagde wijziging, het niet nakomen van de verplichting van de polissen.
R. van 't
| Gemiddelde score: 1,6
Yarden wijzigt zomaar voorwaarden en verstopt zich achter anderen om dit te legitimeren. Slechte bedrijfsvoering gaat ten koste van de financiële belangen van de klanten.
A.Jansen
| Gemiddelde score: 1,0
Yarden vind ik een waardeloze verzekeraar, onduidelijk geldbejag en achterlijk duur. Ik kan helaas niet bij deze verzekeraar weg, echt waardeloos!
B Leonards
| Gemiddelde score: 1,0
Zeer onbetrouwbare verzekering.